Gjest pysepusen Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Til nå har jeg strikket med Pickles sitt garn, men tenkte jeg skulle prøve noe annet. Ser at mange bruker Nepal fra Drops, men det hadde ikke "min" butikk (ikke det at det er noe problem å handle på nett altså). Er det noen som har brukt noe annet? Gjerne Drops siden de har Supersale nå
Puserjenta Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har brukt Nepal veldig fornøyd. På strikkesiden på Facebook har de oversikt over mange alternativer.
Gjest pysepusen Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kan anbefale å hande på Strikkenett.no. Det er der jeg pleier å handle Drops på nett også
Gjest pysepusen Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har brukt Nepal veldig fornøyd. På strikkesiden på Facebook har de oversikt over mange alternativer. Heter den bare "strikkesiden"?
Gjest pysepusen Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Da er Nepal (og masse annet garn ) bestilt fra strikkenett.no! Gleder meg til pakken kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå