Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Liker Jenter egentlig og få Blomster ?
Jellyfish Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Ja! Kan jo selvfølgelig ikke snakke for alle, men jeg liker det i hvertfall!
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 De fleste jeg kjenner liker det ja. Ink meg
Grooo Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Jeg er i alle fall veldig glad i blomster! Alle slags blomster.. og planter.. grønne planter og alle slags planter....
Gjest DenSmarte Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Jepp!!! Og det er jo ikke bare blomstene i seg selv, men selve oppmerksomheten det blir rundt det å motta blomster.
Fakse Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 JA!! Men ikke buketter fra mester grønn med en blomster av hver sort. Kjøp noe litt stilfullt!
Gjest Fighter Skrevet 3. april 2004 #8 Skrevet 3. april 2004 Jenter er forskjellige. Noen liker det, andre ikke. Men jeg tror det er mange av oss som liker det.
Dødspingvinen Skrevet 3. april 2004 #9 Skrevet 3. april 2004 JA!!! Jeg blir kjempeglad når jeg får blomster av gutten min :-)
Joplaya Skrevet 3. april 2004 #13 Skrevet 3. april 2004 Nei. Jeg er ingen blomsterjente. Koselig er det å få blomster, men jeg får ingen lykkerus av det.
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2004 #14 Skrevet 3. april 2004 Så absolutt, det er kejmpekoselig!! Hmmm...når jeg tenker etter er det svært lenge siden jeg har fått av min kjære. Jeg synes det er så hyggelig med blomster at jeg titt og ofte (?) kjøper en bukett til oss her hjemme. Friske tulipaner...
AlleyCat Skrevet 3. april 2004 #15 Skrevet 3. april 2004 Jeg er ikke så veldig opptatt av blomstene i seg selv, det er mest oppmerksomheten og det at han tok seg bryet med å kjøpe noe til meg som er koselig
Gjest Madam Felle Skrevet 3. april 2004 #16 Skrevet 3. april 2004 Jeg liker faktisk ikke å få blomster Vanlige blomsterbuketter er jeg ikke glad i, og de blir fort hengt opp til tørking. For jeg elsker tørkete blomster. Tanken bak er jo veldig fin, men det er mye annet jeg heller vil ha enn blomster, og heldigvis vet min kjære, og den nære familien det.
Maetzii Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 Hadde noen gitt meg en blomsterbukett hadde jeg antagelig dumpet vedkommende.. For da kan ikke vedkommende ha skjønt seg på meg i det hele tatt. Synes at å kutte istykker levende ting for utseendets skyld er tullete uansett om det er snakk om juletrær, pels eller blomsterbuketter.. Men en liten lettstelt blomst (helst kaktus) i potte kan jo være hyggelig
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #18 Skrevet 3. april 2004 Jeg ville ha blitt kjempeglad for absolutt ALT av oppmerksomheter (blomster, annet) HVIS det er oppriktig ment. Hvis mannen har dårlig samvittighet, angrer for noe eller gjør det fordi han føler at han må/andre har fortalt ham det/har lest det i en bok...da er det ingen god idé...og jeg pleier å gjennomskue slikt ganske lett. Så alt som er oppriktig ment, som du virkelig føler for å gjøre..er VELKOMMEN Alt som er kreativt og selvoppfunnet = bra. :-)
Fakse Skrevet 3. april 2004 #19 Skrevet 3. april 2004 Hadde noen gitt meg en blomsterbukett hadde jeg antagelig dumpet vedkommende.. For da kan ikke vedkommende ha skjønt seg på meg i det hele tatt. Synes at å kutte istykker levende ting for utseendets skyld er tullete uansett om det er snakk om juletrær, pels eller blomsterbuketter.. Men en liten lettstelt blomst (helst kaktus) i potte kan jo være hyggelig Og du vet selvfølgelig at en god del planter, deriblandt roser, skal beskjæres for å trives?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå