AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Sist helg besøkte jeg henne. Hun fikk en blomst og masse oppmerksomhet. Helgen før det kom hun til meg til strøkent nyvasket hus og en fin gåtur med god hjemmelaget niste. Nå kommer hun til meg igjen. Jeg har lyst til å gjøre noe.. Ikke for mye, men noe som gir henne det lille ekstra for at hun skal føle seg spesiell. Hvis det skal ha med sex å gjøre, så bør det være bra, for det er ikke kroppen hennes jeg er ute etter (selv om hun er freakin' hot!). Heller henne som person. Noen tips? ;-) Anonym poster: f640ceae3009c117b694910994a525c7 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Vær deg selv og ikke prøv så hardt. Det beste er at du ikke stresser og at det er en god atmosfære når hun kommer på besøk!
awesome. Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Jeg hadde satt pris på en god middag og en film, brettspill eller noe annet gøy etterpå. 3
Gjest Kvinne, 31 Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Sjuk sex. Jenter ser på seg som viktige etter et knull.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Sist helg besøkte jeg henne. Hun fikk en blomst og masse oppmerksomhet. Helgen før det kom hun til meg til strøkent nyvasket hus og en fin gåtur med god hjemmelaget niste. Nå kommer hun til meg igjen. Jeg har lyst til å gjøre noe.. Ikke for mye, men noe som gir henne det lille ekstra for at hun skal føle seg spesiell. Hvis det skal ha med sex å gjøre, så bør det være bra, for det er ikke kroppen hennes jeg er ute etter (selv om hun er freakin' hot!). Heller henne som person. Noen tips? ;-) Anonym poster: f640ceae3009c117b694910994a525c7 Det spørs jo hva hun liker. Fjelltur er en fin ting om hun liker friluftsliv, kanskje med overnatting tett i tett i telt. En joggetur etterfulgt av varm dusj og sensuell massasje kan være noe om hun liker å trene. Film med god vin og frukt/ost/konfekt kan være en ide. Lage mat sammen og så spise den kan være fint om hun faktisk liker å lage mat. Om hun misliker matlaging kan å komme til dekket bord være tingen Brettspill og prat er artig for noen (som nevnt over) men hadde feks. kjedet meg til døde. Noen ville likt biltur til en spot der dere kan sitte i solnedgangen, gjerne med nistekurv. Enkelte ville satt pris på nakenbading i kald vårsjø. Fotosession i naturen der dere tar både artige tullebilder og fine bilder av hverandre kan være fint. Hvem vet? Anonym poster: 2ec2c3156f7952389affea91de27206e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå