AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Til alle dere single; Hva er det i din hverdag som gjør deg glad/lykkelig? Har du noe i din hverdag som du alltid gleder deg til, som gjør livet mer interessant? Noen hobbyer, interesser, mennesker f.eks. ? Anonym poster: e3d37706c3519365d00f59ec21194ea4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Sex, drugs and rock 'n roll ! Anonym poster: a1b9e1c65b2b1d30f09c17c5224b265b 5
Nettinettet Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Det er så ekstremt mye som gjør meg glad egentlig. Guttungen som ler, treningen, vennene mine, en gode tilbakemeldinger på jobben, solskinn, en hyggelig sms. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Sex, god mat og død baby-vitser. Unger som faller ned trapper funker også. Anonym poster: a099d2d8a127b759d4a46f38b3d88498 1
Gjest Teemo Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Har vel noe/noen. Internett og dataspill ligger høyt.
Gjest LadySizz Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Komplimenter,sosialt samvær med gode venner,spise god mat,rødvin,musikk,shopping,lese gode bøker og magasiner... +++ Masse som gjør meg glad
Singha Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 (endret) Mat. Trene og gå i naturen (når jeg først kommer meg dit er det fantastisk). Fotball. Endret 2. mai 2013 av Singha
Gjest Vena Cava Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Barnet mitt står øverst på lista. Ellers blir jeg veldig glad når flørten min sender søte meldinger, blir glad av følelsen etter en hard teeningsøkt og når jeg oppnår noe med treningen som jeg ikke har oppnådd før. Høre på musikk jeg liker mens jeg jogger. Sitte ute i sola og ta meg en sigg og et lite glass vin. God og sunn mat gjør meg glad. Gå turer i fjellet. Følelsen av å må toppen av fjellet er ubeskrivelig. Ri i full gallopp på en stor slette. Sitte og se på solnedgangen på verandaen min. Gode venner. Familien. Osv.....lista er lang =)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 cola. Anonym poster: 2ae9a4cc1ae18782d6578d1f41389b03
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Penger Anonym poster: 832e5558b98070c0bec9be685719fc43
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #12 Skrevet 2. mai 2013 Frihet! Elsker frihet Anonym poster: 1d777f605f552c55c629eeea93d0fb9f
Gjest .-L-. Skrevet 2. mai 2013 #13 Skrevet 2. mai 2013 Venner, aktivitetene jeg holder på med, seriekveld, fester, byn, osv
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Se på fotball med andre Sene sommerkvelder på terrassen, gjerne med et glass vin Joggeturer med musikk på øret Ligge i senga med øynene lukket og høre på avslappende musikk Venninnekvelder med god mat og drikke Sitte ved havet og se på solnedgangen Dra ut på sjøen med båten Ligge på brygga og kjenne sommervarmen Fange krabbe og fisk. Åh som jeg gleder meg til sommeren! Hjemmespa Shoppe klær på nett Fjellturer Stå på slalom i Åre. Utsikten fra toppen er fantastisk Skiturer ved hytta, med kakao og snacks i sekken Nye episoder av Game of Thrones Planlegge reiser og drømme seg litt bort Iskald øl Å treffe nye mennesker, som f.eks. i går. Kjente kribling i magen nesten tvert da vi begynte å prate. Spent på hva som skjer videre Anonym poster: a294a8e1a6c9b93f5e0066c7ba167e7d
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. mai 2013 #16 Skrevet 3. mai 2013 Lykketilstanden kommer til meg i korte blaff. Noen ganger blir jeg lykkelig over gode mennesker, føle godheten deres. Det er fint vær, eller det regner.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Interiør. har fått sansen for interiør idet siste, og elsker den følelsen. mange har sagt at jeg har øye for det, at jeg får det til og det gleder. Anonym poster: 660376ad9e0c43ac8e605a724c1eb1d2
Petra75 Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Å komme hjem fredags ettermiddag til en helt strøken leilighet og tanken på at jeg ikke har noen helgeplaner. A-magasinet og kaffe på senga. God mat. Tur i skogen med hunden. Når hunden ligger med hodet i fanget mitt og grynter velbehagelig etter skogsturen. Å blir smilt til av en vilt fremmed fyr på butikken. Den første utepilsen i mildt vårvær. Få igjen på skatten ...og så mye annet... Åh - å ja! Dansing! Endret 3. mai 2013 av Petra75
Gjest Reza08 Skrevet 3. mai 2013 #19 Skrevet 3. mai 2013 Noen ting som gleder meg: - Familien - Sosialt samvær med hyggelige mennesker - Idrettsaktivitene jeg holder på med - Fotball, ishockey, håndball, innebandy - Musikk - Lage mat - Kjærlighet, samt en god klem - Å hjelpe andre som trenger det - Delta på frivillighetsarbeid - Politikk - Fint vær Er mye jeg kan glede meg over her i livet. Masse positive opplevelser gjør susen. Håper at jeg også en dag kan få en kjæreste. Per dags dato, er vel det en av tingene som står høyest på ønskelista. Vil så gjerne ha noen å holde rundt, noen å føle nærhet til. Ei som jeg kan dele både sorger og gleder med. Som er der når jeg våkner om morgenen. Lengter etter å overraske henne med noe jeg vet hun kommer til å like. Håper at den skjønne og flotte dama finnes et sted der ute. Har tatt med litt personlig lyrikk, som jeg skrev for noen måneder siden. Damer er noen søte og vakre skapninger Som alltid er varme og godhjertede Er der for deg når livet er uutholdelig Når hverdagen er i mot deg Lyser hennes godhet som et vakkert lys Som smelter isen innvendig Når morgengryet sakte siger opp mot himmelen Kryper du tett inntil Stryker meg og gir meg en klem Da vet jeg at min frelser har gitt meg en gave En gave som er noe av det beste som finnes Vakkert å tenke på Hver eneste helg kan jeg glede meg til å komme hjem Du har laget en romantisk aften Med røde lys, vakker musikk og god mat Hva mer kan en mann egentlig kreve? Alt tenker du på Du som er min beste venn og kjæreste Alt du gjør er en god gjerning Stiller alltid opp for den du er glad i Dette er ekte kjærlighet Skjørt, men vakkert Tusen takk for de gode ting du gjør Hva skulle vi menn ga gjort uten dere? Uansett om du er sint eller glad Skal du vite at jeg elsker deg Ikke mist motet, stå på! Du spiller på fine strenger Du gir noe av deg selv Lar meg få føle varmen Kjære, lille søte du!
L'amie Skrevet 4. mai 2013 #20 Skrevet 4. mai 2013 Gode venner Engasjementene mine i diverse styrer Gåturer ute uansett vær Stearinlys, pledd og film/tv-serie Studiene Sette på musikk, og danse rundt eller ligge på gulvet og synge ut Naturen Biltur med god musikk i solnedgang eller sprutregn Bake noe godt, eller lage ekstra god middag God dusj etterfyllt av body lotion og lakkering av negler Konserter Jamme på pianoet Det er rett og slett mye som gjør meg veldig glad. Nyyyter livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå