Gå til innhold

Frustert!!

labboline

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt aggresjon her!!!

Er så utrolig kåt for å si det rett ut og min sambo er ikke interressert i det hele tatt.. Dvs om jeg tar initiativet er han med (som oftest), men jeg blir lei av det også!!

Har nok mer og oftere lyst enn han, og av og til går jeg på veggene :evil:

Kan telle på en hånd de gangene han har tatt initiativet til sex. Har snakket med han om det, og han sier jeg er sexy og alt sånt men han er bare ikke typen som starter eller orker å ha sex hele tiden....?

Sendte sexy mld til han fra jobb i dag om heftige kroppslige utskeielser, og har til nå fått kommentaren (rett før middag og besøk av slektning): Skulle ikke du ha deg litt i dag??

Da vasket jeg kjøkkenet i ren frustrasjon og nå sitter han nede og fatter ikke hvorfor jeg er så sur.

Grrrrrrrrrrrr!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Forholdet deres ser ut til å gå mot slutten. Det at den ene ikke lenger har lyst på den andre, er som regel forløperen til de fleste brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...
Forholdet deres ser ut til å gå mot slutten. Det at den ene ikke lenger har lyst på den andre' date=' er som regel forløperen til de fleste brudd.[/quote']

:o :o :o

Sorry, men det er noe av det dummeste jeg noen gang har hørt!

Kan bare ikke si meg enig der asså..

Trenger vel ikke å gå mot slutten bare fordi den ene ikke har lyst på sex lenger.. Kan vel være andre grunner til at han ikke har lyst på sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Forholdet deres ser ut til å gå mot slutten. Det at den ene ikke lenger har lyst på den andre' date=' er som regel forløperen til de fleste brudd.[/quote']

:klaske:

Det var da ein litt for lettvint løsning på problemet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...