BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hei, Vi skal kanskje ha vielsen vår der hvor vi skal ha bryllupsmiddagen\festen. Og da må jo selvsagt gjestene få sitte. Noen som vet om billige stoler? Dette er på Odden Gård i Kilebygda, og det er jo flott i seg selv, det (de er gartnere, så det bugner jo med blomster).. Men er det ikke litt annet pynt som passer og?
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Jeg synes at stoler er et must. Det blir mye mer system i sakene bare ved hjelp av litt stolrekker. Og det leier du, kan sende deg mail til en som leier ut for 20,- stk eller noe slikt, hvis ikke er det jo Barnas Dag som leier ut. Lykter synes jeg er veldig fint. Så får du brudepikene til å strø roseblader etc. Det gjør seg også veldig godt med store poter med Hortensia, hageroser eller noe annet som gjør litt ut av seg nederst. Lykter kjøper du på Nille når de kommer på salg. Jeg kjøpte mine for en 50,- Så kommer ideen som jeg elsker! En hjemmelaget huppah! Men den er for spesielt interesserte tror jeg. Også er det veldig, veldig romantisk med levende musikk til vielsen iform av piano og fiolin. (Nicholae Bogdan i Porsgrunn er absolutt et tips!) Da kan du feks gå inn til denne... Så får dere en fra HEF eller Unitarforbundet til å vie dere så blir det super duper romantisk! Og der har jeg egentlig gitt deg våre planer for vielsen. Gleder meg. :rodmer: 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Du kan leie stoler, eller f.eks kjøpe på IKEA om dere ikke blir så mange. Gå inn på Etsy.com og søk etter "wedding" eller "wedding decoration", du vil få opp masse inspirasjon. Anonym poster: 2efba34ba1dd875d8d9ad8c014af6152
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Prismer som reflekterer lyset er også nydelig! Kan henges i fiskesnøre i trær eller slike ting. Få de litt samlet slik at det gir en effekt.
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2013 Jeg synes at stoler er et must. Det blir mye mer system i sakene bare ved hjelp av litt stolrekker. Og det leier du, kan sende deg mail til en som leier ut for 20,- stk eller noe slikt, hvis ikke er det jo Barnas Dag som leier ut. Lykter synes jeg er veldig fint. Så får du brudepikene til å strø roseblader etc. Det gjør seg også veldig godt med store poter med Hortensia, hageroser eller noe annet som gjør litt ut av seg nederst. Lykter kjøper du på Nille når de kommer på salg. Jeg kjøpte mine for en 50,- Så kommer ideen som jeg elsker! En hjemmelaget huppah! Men den er for spesielt interesserte tror jeg. Også er det veldig, veldig romantisk med levende musikk til vielsen iform av piano og fiolin. (Nicholae Bogdan i Porsgrunn er absolutt et tips!) Da kan du feks gå inn til denne... Så får dere en fra HEF eller Unitarforbundet til å vie dere så blir det super duper romantisk! Og der har jeg egentlig gitt deg våre planer for vielsen. Gleder meg. :rodmer: Veldig fine detaljer Åhh, huppah syntes jeg er så fint! Det blir så spesielt syntes jeg! Har kjempe lyst til å ha det Vet du om det er vanskelig å lage? Hvor dyr er Nicholae Bogdan, da? Vi hadde tenkt at brudepikene skulle gå inn etter Canon in D Jeg syntes Yiruma - river flows in you er kjempe fin også, for bruden å gå inn etter Også skjønner jeg ikke helt hvordan vi skal gjøre det med papirene.. Vi kommer jo til å flytte til Porsgrunn, ikke Kilebygda. Hvor må vi sende inn papirene da? Og er en fra HEF eller Unitarforbundet dyr? Kjempe mange spørsmål, beklager! Men er jo mye å ta stilling til ser jeg Har aldri vært i bryllup som holder vielsen sin ute - men har sett på youtube, og det er jo SÅ vakkert!
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2013 Prismer som reflekterer lyset er også nydelig! Kan henges i fiskesnøre i trær eller slike ting. Få de litt samlet slik at det gir en effekt. Jeg har aldri sett dette? Hva er det for noe?
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2013 Du kan leie stoler, eller f.eks kjøpe på IKEA om dere ikke blir så mange. Gå inn på Etsy.com og søk etter "wedding" eller "wedding decoration", du vil få opp masse inspirasjon. Anonym poster: 2efba34ba1dd875d8d9ad8c014af6152 Aha, tusen takk
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Dette synes jeg var en veldig hyggelig tråd for nå kan jeg oppsummere litt for meg selv også hva vi faktisk har bestilt... 1. Chuppah. Vi skal ha partytelt i vielsen og der har jeg tenkt å drapere inngangen med gardiner fra Ikea til 29,- stk. Kjempefine! Har dere ikke partytelt ville jeg prøvd meg på det enkle nemlig å snekre den selv, evt finne en hagepaviljong uten trekk. Finnes masse tips på nettet om hvordan lage den. Men i utgangspunktet trenger du bare 4 stokker og stoff. 2. Nicolae Bogdan sammen med en pianist skal ha 5000,- da spiller de hva som helst, og så mange melodier som dere ønsker under vielsen. 3.Unitarforbundet koster 3750,- fordelen med de er at de begge bor i grenland. 4. Papirene sendes ditt dere er folkeregistrert når dere sender de inn.
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Det der er krystaller som ofte henger på lamper eller andre ting. Typisk shabby chic dill. Jeg bruker å ha en i vinduet for at leiligheten skal ha god feng shui, eller at det er deilig å se lyset reflekteres. Pynt rett og slett.
bambis Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 Kiara, jeg tror du må komme å være bryllupsplanlegger for meg - dette så fantastisk ut!! 2
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Jeg hadde elsket å være bryllupsplanlegger! Men den hadde tatt knekken på ekteskapet mitt tror jeg. Men det er jo enkle ideer, så absolutt ikke mye dillete egentlig.
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2013 Dette synes jeg var en veldig hyggelig tråd for nå kan jeg oppsummere litt for meg selv også hva vi faktisk har bestilt... 1. Chuppah. Vi skal ha partytelt i vielsen og der har jeg tenkt å drapere inngangen med gardiner fra Ikea til 29,- stk. Kjempefine! Har dere ikke partytelt ville jeg prøvd meg på det enkle nemlig å snekre den selv, evt finne en hagepaviljong uten trekk. Finnes masse tips på nettet om hvordan lage den. Men i utgangspunktet trenger du bare 4 stokker og stoff. 2. Nicolae Bogdan sammen med en pianist skal ha 5000,- da spiller de hva som helst, og så mange melodier som dere ønsker under vielsen. 3.Unitarforbundet koster 3750,- fordelen med de er at de begge bor i grenland. 4. Papirene sendes ditt dere er folkeregistrert når dere sender de inn. 1. Jeg tror det er en flott sti av stein som vielsen kan være. Har sett bilde av det, og det er jo kjempe fint. 2. Da tror jeg at jeg vil prøve henne. Det var jo kjempe lurt - i såfall: er CD spiller fint? Altså - lyden.. 3. Koster de 3750 -, uansett hvor de drar? 4. Krystaller: det var jo bare kjempe lurt! Skal virkelig ta til bruk en del av rådene dine. Takk !!
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2013 Kiara, jeg tror du må komme å være bryllupsplanlegger for meg - dette så fantastisk ut!! Mm - helt enig. Tror kanskje vi burde leie henne inn begge to
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 2. mai 2013 Hva gjør derer om det begynner å regne da? Da setter de opp telt til vielsen Ikke et stort et, men bare sånn at det dekker oss alle sammen. Til maten så skal vi være i et telt, uansett. Der er det god varme. Hvis det er fint vær, så er uteplassen fantastisk fin!
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #16 Skrevet 2. mai 2013 Det er en han. Han er leder for kulturskolen i Porsgrunn. Er fra Romania eller noe slikt tror jeg, veldig samarbeidsvillig og grei. Ta kontakt med han direkte, ikke han musikkformidleren han er like humørsyk som jeg er. Jeg ville gjort veldig mye for å slippe å ha cd spiller, det gir en helt annen romantikk å ha ekte musikk. Unitarforbundet blir dyrere jo lenger fra Telemark du skal. Så vi er heldige der. Han ene bor i Skien og hun andre som vi skal ha i Notodden å det er ikke langt fra Kilebygda. Nesten som til Bamble som er der vi skal feire. Jeg har gledet meg til vielsen i et år, og jo mer jeg tenker på hvilken romantikk og intim stemning man kan skape ute jo spentere blir jeg. Kan bli utrolig vakkert i de riktige omgivelsene. :D
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 2. mai 2013 Det er en han. Han er leder for kulturskolen i Porsgrunn. Er fra Romania eller noe slikt tror jeg, veldig samarbeidsvillig og grei. Ta kontakt med han direkte, ikke han musikkformidleren han er like humørsyk som jeg er. Jeg ville gjort veldig mye for å slippe å ha cd spiller, det gir en helt annen romantikk å ha ekte musikk. Unitarforbundet blir dyrere jo lenger fra Telemark du skal. Så vi er heldige der. Han ene bor i Skien og hun andre som vi skal ha i Notodden å det er ikke langt fra Kilebygda. Nesten som til Bamble som er der vi skal feire. Jeg har gledet meg til vielsen i et år, og jo mer jeg tenker på hvilken romantikk og intim stemning man kan skape ute jo spentere blir jeg. Kan bli utrolig vakkert i de riktige omgivelsene. :D Jeg er helt enig at det blir mye mer romantisk med levende musikk. Akkurat, men hvis han ene bor i skien så er jo det supert! Odden Gård ligger litt utenfor Skien, eller så er det i skien, litt usikker men det er noe sånt Skjønner godt at du gleder deg, Kiara! Jeg gleder meg selv, og det er jo hele 13 måneder til! Når gifter du deg?
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #18 Skrevet 2. mai 2013 29juni så det er bare litt under 7uker igjen. *gud å tiden flyr...* 2
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #19 Skrevet 2. mai 2013 29juni så det er bare litt under 7uker igjen. *gud å tiden flyr...* Så fantastisk!!
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #20 Skrevet 2. mai 2013 Ja, det eneste jeg tenker på er egentlig hvordan jeg skal angripe de 230m med stoff jeg har i kjelleren og at det begynner å haste med slankingen siden jeg ikke kommer inn i kjolen enda. Men det kommer til å bli helt utrolig når det hele er ferdig! Gleder meg veldig, men merker jo at nervene også begynner å komme snikende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå