AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hei alle sammen! Jeg har pusset opp soverommet, kjøpt nytt sengetøy, store hotellputer osv.. Det eneste jeg mangler er et sengeteppe. Jeg har sett meg ut et, men det var litt dyrt, og nå er den endelig på salg. Men stusser litt over farge og trenger deres råd så vær så snill hjelp meg. På soverommet liker ikke jeg så mye farge, skal være lunt og avslappende. Men allikevel litt farge, om dere skjønner. Fargen på veggene jeg har heter Kanin fra Fargerike, legger ved bilde under. Sengegavlen er i lysgrå farge, resten er hvitt, hvite gardiner, hvite klesskap. Jeg har 2 typer sengetøy, et helt hvitt og et som er i lin farge. Har 2 store grå og hvite hotellputer, som jeg bytter på innimellom, ettersom hvilket sengetøy jeg har. Det pleddet som jeg har lyst på er i blå farge, legger ved bilde på det også under innlegget mitt. Vil det kunne gå? Hvordan blir det med sengegavlen og fargen på veggen? Vær så snill, gi meg innspill, det trenger jeg. Anonym poster: be42a6ee9d7f281377f9c9021d95c65f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Takk allergikeren. Ingen flere som mener det samme? Da får jeg bare slå til da Anonym poster: a35c63cb1d8d03729e8ccbf52590d500
Serafina. Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Jeg synes det ser fint ut, ut i fra de to bildene dine. Hvor har du sett det sengeteppet/pleddet? Liker blått.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Jeg synes det ser fint ut, ut i fra de to bildene dine. Hvor har du sett det sengeteppet/pleddet? Liker blått. Så bra, nå ble jeg glad Det har jeg sett på flust.no, de har salg på det nå, derfor jeg har lyst å slå til. Anonym poster: a35c63cb1d8d03729e8ccbf52590d500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå