Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil sex bli annerledes etter fødsel og vil kjæresten min oppleve penis som liten/mindre på grunn av utvides skjede og vaginal åpning? Hun er veldig fornøyd nå, men vil hun være misfornøyd etter en fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være hun kommer til å bruke en stund på å komme dit at sex er som før, ja. Men det går mer ut på at kroppen har vært gjennom en påkjenning, derfor vil vagina ofte føles øm en stund etter fødsel.

Selv tok det nesten ett år før sex føltes som før for min del, men har inntrykk av at det går fortere for de fleste andre.

Men så lenge hun er flink til å gjøre knipeøvelser så er det ikke det at hun føler seg videre enn før som vil gjøre at det ikke føles som før. :)

• Liker 1
Gjest lisha
Skrevet

bruker å gå seg fint til igjen etter fødsel :)

men det er viktig å være flink å gjøre knipeøvelse :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være hun kommer til å bruke en stund på å komme dit at sex er som før, ja. Men det går mer ut på at kroppen har vært gjennom en påkjenning, derfor vil vagina ofte føles øm en stund etter fødsel.

Selv tok det nesten ett år før sex føltes som før for min del, men har inntrykk av at det går fortere for de fleste andre.

Men så lenge hun er flink til å gjøre knipeøvelser så er det ikke det at hun føler seg videre enn før som vil gjøre at det ikke føles som før. :)

bruker å gå seg fint til igjen etter fødsel :)

men det er viktig å være flink å gjøre knipeøvelse :)

Siden dere er inne på dette med knipeøvelser, hva om man har holdt på med det en stund og så stopper? Blir man "vid" igjen da? Lurer på om man må knipe resten av livet( resten av sexlivet hvert fall), eller hvordan det henger sammen?

Anonym poster: 315b378b1aabead05dc7ef370aac334b

AnonymBruker
Skrevet

Man opplever ikke penis som mindre men vagina som større. Vagina blid dratt ut og deformert for at barnet skal kunne komme ut, men den blir aldri den samme igjen.

Anonym poster: 53b03e650f049e282dc3c78f2d214764

• Liker 1
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg merket ingenting og det gjorde ikke mannen min heller. Sier han i hvert fall :ler:

Men vil tro dette er vidt forskjellig og at ingen kan si akkurat hvordan det blir for dere...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Takk for mange fine og oppklarende svar :)

Man opplever ikke penis som mindre men vagina som større. Vagina blid dratt ut og deformert for at barnet skal kunne komme ut, men den blir aldri den samme igjen.

Anonym poster: 53b03e650f049e282dc3c78f2d214764

Ok, vagina blir større, mva om hun blir misfornøyd og trenger "tyngre skyts" (større penis) for at sexen skal føles bra for henne?

Endret av nysgjerrighet
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange fine og oppklarende svar :)

Ok, vagina blir større, mva om hun blir misfornøyd og trenger "tyngre skyts" (større penis) for at sexen skal føles bra for henne?

Sex er mye mer enn penetrasjon, husk det! For de fleste jenter så er det det som blir gjort i tillegg til "jokkingen" som utgjør forskjellen på bra og dårlig sex ;)

Anonym poster: 3e3e3203ef71d0e356a32151f1486f27

• Liker 5
Skrevet

Her har sexen blitt bedre etter fødsel. Har nok blitt noko vidare, men har blitt meir følsom?

Ikkje bekymre deg ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja uansett keisersnitt eller pressvaginafødsel: skjedemuskulaturen blir videre/svekket.

Prøvde knipeøvelser men hjalp ikke. Klarte ikke engang å stoppe tisset når jeg måtte på toalettet!

Sex frister ikke når babyen er ny...tar en god del måneder før sex blir interessant.

Punkt nr 1 er at kvinnen må føle seg attraktiv igjen og det må jo mannen sørge for!

Anonym poster: 3cf22e297799a794bdab0783e201f6b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja uansett keisersnitt eller pressvaginafødsel: skjedemuskulaturen blir videre/svekket.

Prøvde knipeøvelser men hjalp ikke. Klarte ikke engang å stoppe tisset når jeg måtte på toalettet!

Sex frister ikke når babyen er ny...tar en god del måneder før sex blir interessant.

Punkt nr 1 er at kvinnen må føle seg attraktiv igjen og det må jo mannen sørge for!

Gjest Duftlys
Skrevet

Jeg fødte for 2 mnd siden, og de første ukene etter fødsel tenkte jeg: "HJELP JEG ER ØDELAGT". Men selvsagt er en ikke det. Nå føler jeg meg akkurat som før, og sexen er helt lik også:) Men jeg har gjort masse knipeøvelser:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Like etter fødsel var det annerledes ja, men etter 6 mnd (jeg trurte ikke teste ut penetrering før den tid for jeg var så redd for at jeg var blitt veldig vid) så var alt som normalt igjen. Jeg har altid vært ganske trang og hadde igrunn håpet på at jeg var blitt litte granne videre, men den gang ei...

Anonym poster: 7d33f5bca5cbb4f7e8a49144d36a0a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke stor forskjell, men jeg merker at jeg er videre enn før...

Får ofte luft inn i vagina under sex... Men vi har et bra sexliv, jeg kommer aldri av penetrering uansett.

så lenge klitoris får sin del av oppmerksomheten, så er jeg fornøyd :)

Samboer har bare godt av at jeg er litt videre, siden han alltid har vert litt kjapp på avtrekker'n :P

Anonym poster: 9d26fc70f9c2ff740996d3621370963a

• Liker 1
Skrevet

Snakk for deg sjølv. Her frista sex allerede etter to veker. Blødningane begrensar jo sexlivet litt dei første vekene, men det er ikkje naturgitt at det blir null sex-liv i månedsvis etter fødsel. Begge deler er vel like normalt, og kanskje helst ein mellomting.

• Liker 2
Skrevet

Min forandret seg ikke etter fødsel. Verken følelse eller utvidet.

AnonymBruker
Skrevet

Min ble sydd langt innover (...), og den føltes slapp og jævlig de første seks månedene. Det kom vann inn når jeg badet i badekar fire måneder etter fødsel - da hadde jeg mest lyst til å grave meg ned. :sjokkert: Nå kjenner jeg at åpningen antakeligvis er litt videre enn den var, men ellers er det greit. Noen ganger tar det litt tid før vi får penis inn, så den kan vel ikke være så himla vid...

Anonym poster: 5c66f76c27659771d512c7ec29505059

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...