Gjest Raggy Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 (endret) Eller hun har ihvertfall fått seg en partner med sterke psykopatiske og manipulerende trekk.. Å jeg blir rådvill. Alt og ingentig blir til konflikter der denne partneren tydeligvis trekker i trådene... Jeg kjenner ikke igjen min vennine og det nytter ikke å snakke med henne sånn som vi gjorde før... Jeg føler meg trist og oppgitt. Min vennines partner vil tydeligvis fjerne alle vennene fra dems liv, alle blir ellegant ekskludert en etter en og i min vennines øyne så er det alle andre som er fæle. Lurer på om jeg bare må trekke meg tilbake for dette stjeler så mye energi og mine forsøk på å komme over ens har gått rett i vasken.. Hva bør man egentlig gjøre i en sånn situasjon? Å prate nytter jo ikke.. Å alt en gjør og ikke gjør blir tolket som drit.. Nei fillern altså! Endret 2. mai 2013 av Raggy
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Kjenner meg igjen i dette. Vennninnen i vår vennegjeng fikk seg også en slik kjæreste, og uansett hva jeg sa, så virket ingenting. Hun tok mindre og mindre kontakt med meg og de andre vennene sine fordi kjæresten mente vi hadde dårlig innflytelse på henne. Nå har hun absolutt ikke en eneste venn og de har fått barn sammen, mens han drar rundt å fester og er utro. Skumle typer, og veldig dominerende. Tror ikke hun har det særlig bra akkurat no, men virker ikke som hun tørr å gjøre så mye med det. Noen blir lett påvirket av andre, desverre. Hvertfall hvis de er forelsket i denne personen. Anonym poster: b0c2c1d73e336568481753164a587e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå