Tussilago_2 Skrevet 2. mai 2013 #1 Del Skrevet 2. mai 2013 Ser på leiligheter nå og har lurer på hva man skal tenke om innglasset balkong - har du noen erfaringer? Ser for meg mer rengjøring av disse vinduene (men det går vel opp i at det kanskje blir mindre på tilstøtende vinduer?) Får man luftet på like god måte som åpen balkong (grilling osv) ? (Ser jo at det selges som et pluss - men selv er jeg litt skeptisk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Del Skrevet 2. mai 2013 Det er deilig med innglasset balkong. Hos oss kan vinduene trekkes helt bort og da blir det som å sitte på en åpen balkong. I tillegg er det greit hvis man skal sitte der og trenger solavskjerming, for da kan man bruke persienne til å justere. (Greit hvis man f eks skal spise der ute og lignende.) Du kan bruke balkongen til så mye mer, og du kan bruke den hele året. Det er også veldig greit å lagre hagemøbler og eventuelt andre ting du ikke har plass til andre steder. Det blir som en forlengelse av stuen. Anonym poster: 0698dc4a60fbd565d11039325154ca70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. mai 2013 #3 Del Skrevet 2. mai 2013 Det blir som et ekstra uterom som er lunt og...om du vil ha solen inn er det bare å ta opp å slippe den inn. På høsten eller tidlig vår kan man kose seg der, som en liten utecafe Det er ikke så værhardt. Og vasking er ikke noe stress. Siden de er rette og firekantede går det fort. man må jo vaske vinder allikevel, så noen til mens man er i gang er null sterss. Det som drar ned litt er fellesgjelden i forbindelsen med vinduene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Del Skrevet 2. mai 2013 Personlig synes jeg at det ikke er fint, for min del ser det harry ut. Anonym poster: d895cb6e9f82bde5bf992d1f7c253284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. mai 2013 #5 Del Skrevet 2. mai 2013 Synes det er et pluss på leiligheter. Av alle grunner som de over har nevnt. Og har en venninne som har laget sin innglasserte balkong til paradis, med planter og farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 2. mai 2013 #6 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Et ekstra rom,våren kommer tidligere og vinteren kommer senere. Du slipper mye støv og andre ting som svever rundt, samt regn og snø inn på verandaen.Og du slipper vindkastene ,jeg kan sitte ute nå og kose meg selv med iskald vind ute Har du takvarme på om kvelden,kan du sitte ute lenge ,kjempehyggelig med en kopp kaffe eller et glass vin . Jeg har persienner som kan justeres slik jeg vil,da får jeg mitt eget usjenerte rom. Eneste negative er flere vinduer du må vaske. Men med Kärcher vindusvask går det utrolig fort Liker du planter,så kan du overvintre flere typer,samt veksten vil komme fortere på våren og holde lengre til vinteren. Vi har gassgrill og lukker bare opp 1-2 vinduer ,så osen slipper ut. Ikke noe problem Endret 2. mai 2013 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #7 Del Skrevet 2. mai 2013 Har en kompis som sover ute på sin innglassede balkong hele året! Så for ham blir der jo et ekstra soverom Anonym poster: bab7ce6d5a9022a7fc0c61157cb154e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå