Gå til innhold

Sofa - hvilken har du, og vil du anbefale den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny sofa, og synes det er veldig vanskelig å finne en som er fin og se på og samtidig god å sitte i. Har sett på Boston-sofaen til Bohus, som jeg synes er veldig god å sitte i. Har søkt litt rundt på nettet og mange sier at denne ikke holder seg pen og at putene flytter mye på seg siden det er løse puter. Dette gjør at jeg blir mer skeptisk til akkurat denne typen.

Noen som har sofaer å anbefale? Hvilken sofa har du - og er du fornøyd?

Jeg er nyutdannet og flytter inn i min første leilighet, så har et budsjett på 20000 kr. Kommer altså ikke til å kjøpe en sofa over denne prisen, men ønsker gjerne erfaringene fra dere med dyrere sofaer enn dette også :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde Boston sofa, men den solgte jeg etter hvert. Synes den var litt for dyp å sitte i, blir til at man legger seg i den. :) Kjøpte bygge på sofa på Møbelringen, altså modulsofa. Vi bygde den slik vi selv ville, og den ble kjempefin og vi er så storfornøyde. Den kostet 25.000,- og det var pga. stoffet vi valgte ut, et slitesterkt stoff som vil holde i mange, mange år fremover.

Anonym poster: 5a8adebcfb5df7fa6d8f2f1944e8b8ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har boston sofa, elsker den! Men nå er jeg en som liker å ligge mye på sofan da, når jeg tenker meg om så sitter jeg sjeldent i den, ligger alltid:P Den er myk og god, og jeg har ikke noe problem med at putene flytter seg..

Anonym poster: 2f971e2ffcd58bc3ab74ce35b6f8d3aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har boston sofa, elsker den! Men nå er jeg en som liker å ligge mye på sofan da, når jeg tenker meg om så sitter jeg sjeldent i den, ligger alltid:P Den er myk og god, og jeg har ikke noe problem med at putene flytter seg..

Anonym poster: 2f971e2ffcd58bc3ab74ce35b6f8d3aa

Haha, det gjorde jeg også :) Men litt leit når gjestene også til slutt mere lå enn satt ;)

Anonym poster: 5a8adebcfb5df7fa6d8f2f1944e8b8ba

Skrevet

Vi har en Modern Living sofa, fra Living :rolleyes:

Fikk den levert på tirsdag og har liksom ikke bestemt oss om vi liker den enda (vel, til prisen av nærmere 20 000 må vi vel like den).Den er ikke så veldig myk, men mistenker at den kanskje vil "synke" litt. Vi har to store enkle moduler og en sjeselong. Vi tok ikke mål, og det var litt dumt, den var gigantisk :skya:

Skrevet

http://www.bohus.no/stue/sofaer/sofaer/boston-oppsett-2v1/

Vi har Boston-sofa! Jeg elsker den :jepp:

Sant det med at den er dyp, og det er lettere å ligge i den enn å sitte. Men jeg sitter supergodt i den når jeg sitter med ryggen helt baki, og med bena i kryss også ^^

Vi valgte denne sofaen fordi den har mange løse puter, både ryggputene og sitteputene er løse, og kan lett vaskes om det kommer noe på de :) Flytter seg litt rundtomkring, men er ikke værre enn å sette de på plass etterhvert ;)

Skrevet

Takk for alle svar! Ser det er litt varierte syn på Boston-sofaen, er vel mye smak og behag! Synes den er utrolig fin og fantastisk god å sitte i (liker myke sofaer), men kjedelig å måtte rydde i sofaen etter hver gang man sitter i den! Orker ikke at det skal se rotete ut. Har også tenkt litt på Flair-sofaen til Bohus, den er og veldig god å sitte i. Modern living så fin ut, kanskje jeg skal se litt nærmere på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...