plings Skrevet 4. april 2004 #21 Skrevet 4. april 2004 Kjedelig med kravstore norske menn da...de forlanger og forlanger men gir ikke store greiene tilbake. Og i tillegg må vi holde styr på å trekke tilbake forhuden?! Da er det mye bedre med mange amerikanske menn, eller andre omskjærte menn. Da slipper man det forhud-tullet. Forresten, takke meg til amerikasnke menn: de er MYE bedre elskere. Prøv å sammenlikne selv.. Don't feed the troll...
Kevin Skrevet 4. april 2004 #22 Skrevet 4. april 2004 Jeg synes man får en veldig bra beskrivelse over her. Det er få jenter som virkelig kan kunsten, men de som kan - gullgruve. Neida, sex er mye mer enn en BJ i ny og ne, men det er en stor opplevelse å se den man elsker virkelig gjøre en innsats for at man skal ha det best mulig. Selvsagt skal dette gå begge veier, men det burde være naturlig at man vil sin partners aller beste, og ikke bare gjøre det fordi partner gjorde det sist. Selv blir jeg kjempekåt av å se dama mi vri og bukte seg under litt tungelek. Det er herlig å smake, lukte og føle et herlig opphisset kvinnekjønn. Dessverre har jeg opplevd at dere ikke er like flinke til å gi tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå