Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Og jeg er så forelsket :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: Har truffet en mann som sjarmerer meg fullstendig. En jeg føler meg trygg på, en som tør å vise følelser. En sjelevenn. En som gjør meg virkelig LYKKELIG!! Ville bare dele gleden med dere... **HAPPY GIRL** Ønsker alle en riktig god påske og god vår!
Gjest agurk Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Så koselig! Og mannen kommer snart hjem fra sjøen og da skal vi snart ha barn og ja, vår er fantastiske greier!
Doo Wop Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 ÅÅÅHHH... sukk. Så koselig! Jeg også ELSKER våren, full av forventning LYKKEN ER EN HESTEHOV I ENE HÅNDEN OG ET MARSIPAN EGG I DEN ANDRE :ler
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Forelska eg og... Ikkje ny-forelska då, men GOD-forelska i sambis, og litt våryr... :oops:
Bitte Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Må jo bare kaste med med på dette da...for jeg er også blitt fryktelig bettatt denne våren. Innrømmer at det er lenge siden jeg har følt slik,så nå får vi bare håpe at det kan bli noe mer. Vanskelig å ha is i magen,når kroppen er så vår yr.... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå