Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest alven
Skrevet

Jeg har dessverre ingen svigermor lengre eller jeg har aldri hatt henne, da hun døde 13 år før jeg traff henne og svigerfar døde 3 mnd før jeg traff mannen min.

Men nok om det, jeg har en svigerfamilie, der det er status som teller. Jo mer utdannelse jo mer er man verdt. Jeg er utdannet innen helse ( medisin) men jeg fikk ME for en del år tilbake, rett etter studie, etter en kyssesyke, når jeg skulle begynne på turnusen. Og fikk derfor ikke blitt ferdig. Nå er jeg uføretrygdet og delvis sengeliggende. I helga som kommer så har vi en Komf og da kommer jo familien hit. Og jeg gruer meg. For jeg klarer ikke å komme innpå de, da de ikke viser noen interesse til noe som helst. De bryr seg ikke, og når jeg kommer inn i rommet så går de bare, de er overfaldisk høflige når jeg prater med de.

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre rett og slett. Jeg har forsøkt så lenge men jeg vet at jeg ikke orker så mye mer. Heldigvis er det bare en igjen som neste år skal konfirmeres, så etter det blir det bare event bryllup vi treffes i. De er bosatt på min manns hjemplass alle sammen, som betyr at de bor 240 mil.

Hva kan man gjøre

Videoannonse
Annonse
Gjest ¨¨
Skrevet

Du kan ikke gjøre noen ting uten å være vanlig høflig, men totalt uinteressert i hva de holder på med for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...