AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 i går var jeg i salong og fikk min månedlige brazilian voksing. jeg har alltid hatt den samme jenta til å vokse meg men i går fikk jeg en annen jente. og hun var ikke like flink som min faste (som også er sjefen i salongen). jeg har funnet mange hår hun har oversett og var generelt ikke like flink som hun andre. jeg fikk ny time om en måned men hun satte meg opp hos seg selv og ikke hos min faste voksedame. jeg så det ikke på lappen før jeg var kommet hjem. jeg har lyst til å ringe salongen og be om å få byttet til min faste vokser. men tenk om jeg møter på den "dårlige" jenta i telefonen? og hun blir fornærmet over at jeg ikke vil ha henne?? og hvis jeg får byttet, bør jeg fortelle sjefen at hun ikke var like flink som henne? jeg vil ikke virke som en sladrekjerring og misfornøyd kunde (selv om jeg er litt misfornøyd). Anonym poster: 1ae69f9f8b6b741b0ade985636ed252c Anonym poster: 0da8f0fe2e7cf7309a92182c83d424cd
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Skulle ønske at flere kunder hadde litt guts til å si ifra om de mener at ting ikke er blitt gjort ordentlig og de ikke er fornøyde jeg. Så kunne vi som jobber i salong ha mulighet til å forbedre oss. Anonym poster: 56c434366bea1f36f6011539658c420c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå