Gjest simone Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har ett problem jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ordne.. har en mann som skriker og skjeller meg og våres barn hverdag. vi har hatt store diskusjoner og det desverre foran barna hvor jeg har truet og til om med kastet han ut for å få litt time out, han lover alltid å slutte men så er det på an igjen etter ett par dager. Han skriker og skjeller forferdig for alt mulig, ting som jeg ikke mener er big deal er ett stor problem for han og da er det ren utskjelling. Det er ihvert 5 personer i min omgangskrets som har vært vitne til hans utbrud og de har reagert kraftig og synes ikke dette var noe greit.... har sist fått høre av en venn at jeg måtte gjøre noe, hvorfor jeg lar meg bli utskjelt på den måten..jeg er rådløs... hva kan jeg gjøre? jeg føler jeg har gjort det jeg kan og nå vet jeg ikke mer hva jeg skal gjøre videre... føler meg deprimert og at mine barn har tatt skade av denne oppførselen. Er det noen som har noe konkret til hva jeg kan gjøre? Har tenkt på å flytte ut men tror ikke helt om det er løsningen.. Råd???
frøkna Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Dette høres ut som psykisk terror. Jeg ville bedt han få oppfølging av psykolog eller dratt. Hvorfor tror du ikke det er en løsning å flytte ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå