Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fjch
Skrevet

Fikk mifepristone i går på sykehuset for å stoppe svangerskapet, og i morgen tidlig skal jeg sette inn cytotec for å starte det hele. Er i uke 9 og livredd. Har lyst å gjøre det hjemme, vurderer å droppe å dra dit og bare ligge hjemme i fred og ro. Jeg MÅTTE på sykehuset for min egen sikkerhet siden jeg var så langt på vei. Jeg har så angst. Ligger å vrir meg ned magesmerter og småblør. Jeg er så redd! Er så redd for smerte og eksponere meg selv :((((( kan ikke ha med noen heller. Jeg er så sinnsykt redd....

Videoannonse
Annonse
Gjest Nigiria
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint. Det er mange som har gjort dette før deg, og vil gjøre det etter deg. Jeg forstår at det føles utrolig vanskelig nå, men i morgen på denne tiden er alt over.

Dra på sykehuset hvor du har profesjonelle rundt deg. De er sikkert borte i dette ukentlig og vet å håndtere slike situasjoner. Tror det også er sunt for din egen del å komme deg litt ut og ikke "tenke deg ihjel" alene hjemme. Ta taxi frem og tilbake, så det ikke blir en sak.

Lykke til i morgen, selv om jeg er helt sikker på at dette vil gå bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En stor klem til deg, trådstarter :hug: Dette går nok fint! På denne tiden i morgen, som Nigiria sa, er alt over. <3

Anonym poster: f589b534e5cacb9baaa6a269e965c2c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint skal du se! Jeg gjorde dette for 2 mnd siden, og trodde også det skulle være fryktelig smertefullt. Men det gikk veldig greit. Det meste er over før du tar den andre tabl.

Du vil nok føle deg tryggere av å være på sykehuset! Uansett masse lykke til.

Anonym poster: effc6109f48af340856d27c50caaf165

Skrevet

Lykke til! Sender ut en stor klem :hug:

Skrevet

Tusen takk folkens. Dette hjalp virkelig. Har ganske kraftige rielignende smerter nå, og får kun 2 minutter Max med pusterom hvor det ikke er vondt. Pøser på med min første paracet, har valgt å drøye smertelindring lengst mulig for å bygge opp smerteterskelen litt. Prøver å sove, men bare vrir meg. Savner min flotte kjæreste son er i forsvaret nå, tenker på at "det er vårt døde barn" i magen og generelt at dette skal jeg aldri gjøre igjen. Jeg er ikke mot abort, men jeg er ikke glad og fornøyd over valget heller. Det er en kjip, trist situasjon.... Og dette er vondt nå, fysøren morgendagen blir sikkert som helvete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...