Gå til innhold

Jeg liker henne, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg liker veldig godt, vi har litt forskjellige interesser, men noen felles og jeg liker godt å være med henne. Men det er noen ting jeg ikke liker så godt, jeg vet at alle har sine dårlige sider, jeg har mine. Men hun har tendenser til å være dramaqueen. Ikke ekstremt og ikke konstant, men nok til at det er litt plagsomt. Jeg liker henne veldig godt og har følelser for henne, men er usikker på om jeg skal gå videre med de eller ikke. Jeg er ikke noe glad i drama.

Anonym poster: 9d0553e08b4b2c8e442b55ceea3e4d54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg liker veldig godt, vi har litt forskjellige interesser, men noen felles og jeg liker godt å være med henne. Men det er noen ting jeg ikke liker så godt, jeg vet at alle har sine dårlige sider, jeg har mine. Men hun har tendenser til å være dramaqueen. Ikke ekstremt og ikke konstant, men nok til at det er litt plagsomt. Jeg liker henne veldig godt og har følelser for henne, men er usikker på om jeg skal gå videre med de eller ikke. Jeg er ikke noe glad i drama.

Ok.

Anonym poster: 6dc07d607eecc7096ff2476b62912db1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ren innbildning at du liker henne. Finn en som er akkurat slik du ønkser dama skal være.

Anonym poster: 16f4dc0cf078e56dd0a49ec684384177

AnonymBruker
Skrevet

Cool story, bro.

Anonym poster: 6026e7d9db4c8369e276817e5a8ca2ff

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Om det irriterer deg allerede nå, sier vel svaret seg selv?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette var en vag og ullen tekst, du. Vil du har råd/innspill om hva du skal gjøre, eller hjelp til å sortere? Vel. Det jeg lurer på når jeg leser det du skriver er:

- Du skriver at du ha følelser for henne. Hva slags følelser da?

- ...hva betyr "tendenser til å være dramaqueen"? (denne tenker jeg nemlig var veldig ensidig, da den hentyder til hva du mener er egenskaper ved henne, ikke hva som foregår i samspillet mellom dere..)

- Noen like interesser, noen ulike interesser - hehe - det vil jeg si er ganske vanlig! :) Hvor store er ulikhetene? Er dette ting av betydning?

- Du skriver at du liker å være sammen med henne, og skriver faktist hele to ganger at du liker henne veldig godt! :)

...hva var det du var usikker på igjen...? ;)

Endret av PanLi
  • Liker 1
Skrevet

Kan bare si at jeg har årelang erfaring med dramaqueens(kun 2 stk da), og det du må gjøre er å sette ned foten skikkelig, og si ifra at dette aksepteres ikke, og så se om hun forandrer seg. Hvis ikke, kom deg videre, før heller enn senere:-)

• Liker 1
Skrevet

Hva er det hun gjør som er Drama Queenete?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cool story, bro.

Anonym poster: 6026e7d9db4c8369e276817e5a8ca2ff

Hvem så ikke den komme?

Anonym poster: cffe0001c1ed76b8e8b7c7feb1be8dad

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å fortelle henne det da? Si hvor grensen går.

Anonym poster: cffe0001c1ed76b8e8b7c7feb1be8dad

Gjest .-L-.
Skrevet

Liker heller ikke for mye drama egentlig. Dog, noen kan ikke for at det er drama i livet dems, og er flinke til å takle det. Så lenge man ikke sutrer for alt osv så går det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...