Gjest Jajaaaa Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg er 29 år og han 46...Vi har hatt fantastisk god kjemi siden tidlig i fjor, men da hadde vi begge samboere (min samboer var 12 år eldre) Mye har skjedd siden da, og denne nye mannen som jeg har vært sammen 24/7 "og bodd" med i 3 uker nå er jo helt fantastisk! En overraskende bra mann! Alltid likt han, men enda bedre etter å vært med i hus. Vi har de samme interessene ( sport, hest, musikk, sjø osv.) og han er rett og slett drømmemannen som jeg har beskrevet mange ganger. Han har barn, men de er såpass store at det ikke vil ha noe å si så mye for oss om det skulle bli samboerskap. Han er pengesterk og itillegg har mye frihet da han har jobbet seg opp. Han ønsker også ny familie igjen ( etter 15 år med en annen). Jeg er selvstendig og tjener selv godt med mitt firma og har mye frihet. Situasjonen er fantastisk, men klarer ikke helt si til familien at han er så mye eldre... Jeg har sagt 15 år til min far (som har hatt 15 år yngre dame), og holdt igjen til mor.. Egentlig vil jeg ikke bry meg, men allikevel ønsker jeg høre om hva dere synes. Takker for svar!
LillaFrosk Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Du er voksen. Han er voksen. Har dere god kjemi, og har det bra sammen? Så kjør på. Det mener jeg iallefall. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Og det er på den igjen. Kan du ikke slutte å svare på alle disse trådene da? Hvis det er så forferdelig ille for deg, mener jeg. Anonym poster: dfa87f13a25a5049b67c2e6d28857505 5
Nowayback Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Du er voksen. Han er voksen. Har dere god kjemi, og har det bra sammen? Så kjør på. Det mener jeg iallefall. Helt totalt ENIG. Kjenner selv en kvinne på 25 som er sammen med mann på 45, som har fått barn og har det kjempebra. Endret 1. mai 2013 av gutt_86 1
Gjest Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Jeg tror kanskje man trenger å lande litt før man tar de store besluttningene. At alt er fantastisk etter tre uker sammen og stormende forelskelse og alt sånt, det gir deg ikke nødvendigvis en pekepinne på hvordan det blir når hverdagene kommer. For de kommer hos dere også. Kos deg med det du har, men hold øynene åpne. Ha kontroll på egen økonomi, styring på eget liv. (Uansett hvilken alder den utvalgte har!) En mann på 45 virker ikke gammel i dag, men regn ut når dere eventuelt får barn, og hvor gammel han er når de eventuelt skal konfirmeres. Alderen kan gi deg et bilde på hva han orker å stille opp med for barna. Ellers synes jeg det er betenkelig at han etter 15 år en dag plutselig vil ha en ny familie. Hva hendte med den gamle? Hva slags kontakt har han med barna sine? 1
Gjest Jajaaa Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Takker for svar! Han har kontakt med sine barn, men de er jo 17 og 19 år så er mer interessert i kjærester enn å være med pappaen i helgene. Jeg er opptatt av at familier skal møtes også med meg, ved å gjøre noe hyggelig og gøy f.eks en weekend sammen. Han har vært mye ute å reist iforhold til jobb situasjon. (Typisk at kona fant seg en ny mann når man endelig kunne få frihet. Har forresten møtt henne for litt over ett år siden rett før det ble slutt og en veldig søt dame.) Men, jeg tar det rolig også får vi se hva som skjer. Vi planlegger en ny lang ferie nå i juli/august under samme tak. Og mye viser seg nok etter sommeren. Jeg er veldig opptatt av å jobbe med mitt, fordi det gir meg så mye i hodet og sjel- selv om jeg ikke hadde trengt å jobbe om det skulle bli noe med han. Men jeg er glad for tilbakemeldingene om at alderen ikke gjør noe. Tror vi kan få det virkelig morsomt sammen ettersom vi har samme interesser og frihet. Sleng gjerne ut mere folkens!
Gjest Miranda2011 Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Gå etter magefølelsen din, kjennes det rett så er det rett. Du er voksen og tar dine egne beslutninger, hva andre inkl mor vil si bør ikke være avgjørende.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Har en venninne som var i - ja, jeg vil si eksakt samme situasjon som deg. Samme alder osv. Hun tok sjansen, og de lever meget lykkelig nå ti år etter. Hans barn er voksne og ute av redet, de har fått to småttiser sammen. Hun følte innerst i ryggmargen at dette var riktig, og jeg har aldri sett noen som passer så godt sammen som disse to Anonym poster: 2712fb98a736b0b9172f2afc7d58b7ba
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 Kan du ikke slutte å svare på alle disse trådene da? Hvis det er så forferdelig ille for deg, mener jeg. Anonym poster: dfa87f13a25a5049b67c2e6d28857505 Det var da svært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå