Gå til innhold

Trenger hjelp til å få en fin stil!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva det koster å ansette en stylist eller lignende?

Jeg trenger desperat hjelp til å forandre klesstilen min. Syns selv det er umulig å finne noe i butikkene da jeg ikke aner hva jeg skal se etter. Er ikke interessert i mote i det hele tatt, men skulle ønske jeg hadde en finere stil og vil gjerne ha en ny garderobe. Men aner ikke hva som ser bra ut og hva som er på moten og sånn.

Anonym poster: 012e1cdaf12a4e6530b819d6d9cf1c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre ei venn som er flink med klær ? hun hadde nok satt pris på å ta med deg ut på shopping tur :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre ei venn som er flink med klær ? hun hadde nok satt pris på å ta med deg ut på shopping tur :-)

Har ikke noen venner som er noe flinkere enn meg på dette området dessverre.

Skrevet

Ok. Uansett ikke tenk hva som er "Inn" det viktigste er at DU syns at disse klærene er er fine og at det kler din kroppsfasong. Skulle gjenre tatt med deg ut på en shopping tur ;-) Du kan altids be de som jobber på butikkene om hjelp. Bik bok , Hm, ginatricot har fine og rimlige klær :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Uansett ikke tenk hva som er "Inn" det viktigste er at DU syns at disse klærene er er fine og at det kler din kroppsfasong. Skulle gjenre tatt med deg ut på en shopping tur ;-) Du kan altids be de som jobber på butikkene om hjelp. Bik bok , Hm, ginatricot har fine og rimlige klær :-)

Takk for tips! Hvor holder du til da?

Skrevet

Finnes sikkert noen overalt i Norge som stiller opp på slikt, i november ifjor var jeg med ei dame dra Bygda til Tromsø og hjalp henne med hva som kunne kle henne. Hun gikk bare i joggeklær, hadde nettopp blitt skilt fra mannen, og ville oppdatere seg. Så vi dro til Tromsø by på Shopping, og hun kjøpte seg masse nye og pene klær ! :D

• Liker 1
Skrevet

Bor i stavanger ;-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for rekame.

Spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...