Gjest wing Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Vi bygger hus og står for valg av farger soverom. Vi har grått og hvitt som fargetema i huset ellers og ønsker å holde oss til det Alle vegger har fargen tidløs (hvit med grå toner), med unntak av kontrastvegger i grå skifer her og der.... Valg av farge på soverommet er enda ikke tatt, og jeg er veldig i tvil hva jeg skal velge..... Vi tenker på valmuefrø (fra jotun) på alle veggene, men er redd det vil bli veldig mørkt? Er det noen som har erfaring med denne fargen? Interiøret på soverommet er hvitt... Endret 1. mai 2013 av wing
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Hvis interiør på soverommet er hvitt, så ville jeg gått for muskatnøtt. Det er en veldig fin farge, som fremhever det hvite i rommet. Samtidig er den lun og rolig. Anonym poster: 280b95fdf57dc609cf0c003d92f11c69
Gjest wing Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Ja, den er veldig fin, men jeg har lyst til å holde meg til grått... Takk for svar, forresten!
Gjest wing Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Grå harmoni er forresten en tanke lysere. Noen som har vet hvordan den vil se ut på 4 soveromsvegger? Endret 1. mai 2013 av wing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå