Gå til innhold

ER SÅ GLAD!

Lullu

Anbefalte innlegg

Fikk barnehageplass til Vesla i dag, fra 01 august av. Fikk også førstevalget vårt. ER SÅ GLAD, SÅ GLAD! Var 99% sikker på at vi ikke ville få plass. Veldig dårlig dekning i bydelen her nå, etter babyboom de siste par årene.

Måtte bare dele det med dere jeg (holder egentlig til på Bryllupssidene, men har listet meg inn her i det siste. Mange gode råd å lese, og mange interessante innlegg).

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt!! Vi venter fremdeles på plass :-? men så bra at dere fikk! OG dere som trodde dere ikke skulle få.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

Synd ikke alle kan få, glad jeg er ferdig med det styret for egen del. Men det er jo som å vinne i lotto.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er vanlig å få høre det så tidlig i hele landet? Jeg bor i Nord-Trøndelag og har ikke hørt noe nemlig... og er sååå spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Grattis med plassen. Vet hvor mye noe sånt betyr........Lykke til med et spennende barnehageår! 8)

Jeg regner med å stå på liste ihvertflall et år til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Tulla vår fikk også plass :) , i samme barnehage som hun har gått i dette året. (Det er ikke en selvfølge å få plass, selv om man har hatt det, i vår kommune).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...