Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk barnehageplass til Vesla i dag, fra 01 august av. Fikk også førstevalget vårt. ER SÅ GLAD, SÅ GLAD! Var 99% sikker på at vi ikke ville få plass. Veldig dårlig dekning i bydelen her nå, etter babyboom de siste par årene.

Måtte bare dele det med dere jeg (holder egentlig til på Bryllupssidene, men har listet meg inn her i det siste. Mange gode råd å lese, og mange interessante innlegg).

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE! :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt!! Vi venter fremdeles på plass :-? men så bra at dere fikk! OG dere som trodde dere ikke skulle få.. :P

Skrevet

Grattis :-) Det er mange glade foreldrefjes som stikker innom barnehagen i disse tider ja :-)

Skrevet

Gratulerer!!

Synd ikke alle kan få, glad jeg er ferdig med det styret for egen del. Men det er jo som å vinne i lotto.... :wink:

Skrevet

Da var du veldig heldig! Vi derimot fikk ikke barnehage :-x

Skrevet

Noen som vet om det er vanlig å få høre det så tidlig i hele landet? Jeg bor i Nord-Trøndelag og har ikke hørt noe nemlig... og er sååå spent.

Skrevet

Her i Trondheim er i allefall brevene sendt ut

Gjest Coolaid
Skrevet

Grattis med plassen. Vet hvor mye noe sånt betyr........Lykke til med et spennende barnehageår! 8)

Jeg regner med å stå på liste ihvertflall et år til......

Skrevet

Gratulerer! :)

Tulla vår fikk også plass :) , i samme barnehage som hun har gått i dette året. (Det er ikke en selvfølge å få plass, selv om man har hatt det, i vår kommune).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...