AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg kjøpte ny mobil for noen måneder siden som er låst til chess i 12 mnd med en månedspris på 399,- Jeg ønsker nå å kjøpe meg Iphone 5 med samme abbenoment. Vil prisen på tlf bli billigere da? Og vil det i det hele tatt gå siden jeg kjøpte en annen mobil for kort tid siden? Eller må jeg "gå ut" de 12 mnd før jeg kan kjøpe en ny mobil med nye 12 mnd låst? Og hvor får jeg kjøpt det? Anonym poster: 1ec871ab9e5356c1bd47c2ac8b95a5ef
Tussilago_2 Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Her? https://webshop.ches...6gb-white-chess Angående abb. hadde jeg hørt med Chess... Endret 1. mai 2013 av Tussilago_2
Neket Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Ser ut som det er samme pris om du kjøper en ulåst fra Apple. Slik de fremstiller det på sidene har telefonen en fast pris, pluss et fast avbetalingsbeløp pr mnd og abonnement kommer utenom. Da kan du vel bare legge din nåværende tlf til side, få nanosim til det abonnementet du allerede har og ringe i vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå