missfidget Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Hvordan pleie de å være? Har nå bestilt, håper det går bra...
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Jeg tør ALDRI å bestille bukser fra sånne kataloger. (Må bare si at jeg i hvert fall ikke ville bestilt fra Ellos, men det er en annen sak) Synes at bukser alltid må prøves! De kan se så fine ut de bare vil, men at de passer, er ikke sikkert. Størrelsene varierer også mye synes jeg. Str 36 i ett merke er ikke likt til str 36 i et annet merke eller en annen passform. Håper uansett at du er fornøyd. Hvis ikke er det sikkert ikke noe problem å sende dem i retur.
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Jeg bestilte bukser der og aldri mer. Størrelsene var jo helt på tryne og de så ikke halvparten ut som det de gjorde på bildene.. Alt sammen rett i retur...
missfidget Skrevet 3. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2004 Jeg har ikke stor forventinger, og heller ikke pleie å bestille derifra. MEN favoritt bukser mi (som er lagt av lin) har hull og er slitet ut. Så at de hadde noe som ligner buskene veldig, så jeg håpe at det går. Ellers har jeg ikke smak for Ellos i det hele tatt faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå