Gå til innhold

Hvit selskapskjole som brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup. Kan jeg bruke en hvit selskapskjole?

Hva koster det evt?

Anonym poster: 2a90b72371236ff6da96660b1c70f0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du. De finnes vel i alle prisklasser!

Skrevet

Ja det kan du :)

Skrevet

Jeg har sett flere hvite selskapskjoler som fint kan brukes som brudekjoler. Kikka på noen her om dagen og de lå på rundt 3.000. Kan også tipse om Moonsoon, de har enkle brudekjoler til ca 3.000. Men du kan sikkert få taki billigere også :jepp:

Skrevet

Selvfølgelig kan du det. I disse 17.mai-tider kan du sikkert finne veldig rimelige alternativer, men ellers er både Monsoon og Coast steder med godt utvalg.

AnonymBruker
Skrevet

Monsoon har noen fine ser jeg. Er det butikk i Norge? Eller bestiller man på nett? Er str 12 en str 38?

Hvor mye kommer toll på?

Skrevet

Monsoon har noen fine ser jeg. Er det butikk i Norge? Eller bestiller man på nett? Er str 12 en str 38?

Hvor mye kommer toll på?

10 er vel 38. Det er butikk i Bogstadveien i Oslo i allefall. Google toll og mva kalkulator så får du opp et skjema som regner ut for deg.

Skrevet

10 eller 12 kommer an på om det er engelsk eller amerikansk størrelse ... blandt annet.

Tina Ritzi i Kirkeveien på Majorstua har maaaasse fine kjoler i alle farger - også hvite :)

Skrevet

10 eller 12 kommer an på om det er engelsk eller amerikansk størrelse ... blandt annet.

Tina Ritzi i Kirkeveien på Majorstua har maaaasse fine kjoler i alle farger - også hvite :)

Monsoon er engelsk

Skrevet

Naturligvis! Det er ikke krav om bløtkakekjole i store bryllup heller, for å si det sånn. Man gifter seg i hva man vil og i hvilken farge man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...