happiest Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Har dere noen ideer til hva jeg og kjæresten min kan finne på av aktiviteter? are oss eller sammen med venner Hva pleier du og kjæresten din å finne på når dere skal ha det gøy?
Sokkesko Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Bordspill, se på en serie eller film sammen, gå tur, bowling, kino, lage mat sammen.. Det er mye å velge mellom, og alt trenger ikke nødvendigvis koste noe. Bare fantasien setter grenser
Pinto2013 Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Bowling, kortspill, bake eller lage mat, bilturer til fine steder, dra på loppemarked, bade, nettshoppe, sykkeltur, dra på pub eller litt rolige utesteder, severdigheter, soppsanking, fisketur, spørrespill/quiz, spille ballspill (kanskje morsommere med fler, da).
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Gå en tur i skogen, piknikk på fjellet, fiske, lage mat sammen, trene Anonym poster: cc8bb1d2b141acfa268befa9eb98f8a0
Anehan Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Jeg og kjæresten er veldig glad i brettspill og det spiller vi ofte. Kjempe mange gøye spill der ute! Vi tar også gjerne kjøreturer til fine steder hvor jeg/han gjerne har gjort klart litt mat som vi kan kose oss med før vi kjører hjem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå