Gå til innhold

Jeg lurte noen så innmari i går :D

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg jobber i en Narvesen, og en av de jeg jobber med har ansvaret for spill (tipping, rikstoto osv). Han er veldig dyktig, har økt salget med mange prosent, og målet hans er nå at vi skal bli årets tippekommisjonær. Det er jo selvsagt kjempebra at han virkelig går inn for å gjøre det bra, men noen ganger er han så latterlig opptatt av målet sitt at jeg blir helt gaaal.

Vel. I går fikk jeg og en annen ansatt markedssjefen i Norsk tipping til å ringe han, og si at det i løpet av et par timer vil komme noen representanter fra de, som da skal sjekke om butikken er "verdig" til å bli nominert. Jeg og min medsammensvorne har på forhånd "trasha" hans del av butikken ganske bra, vi har dratt fram veggen (vi måtte bare sjekke ut noen ledninger bak der), kastet tippekuponger på gulvet (de falt ned når vi flyttet på veggen), osv. Det så rett og slett helt forferdelig ut der, og da mannen som får noja av at en lottoplakat er skeiv så dette, så tok han jo helt av da han kom på jobb.

For at han ikke skulle få tid til å rydde opp i rotet så var vi andre selvsagt veldig opptatt, slik at han måtte ta seg av kundene. Jeg bare MÅTTE ta en varebestilling, og jeg så på stakkars mannen at han ble galere og galere. Han praktisk talt LØP mellom kundene og "tippehjørnet" sitt. For å toppe det hele ringer jeg fra min mobil og til butikken, og min medsammensvorne tar telefonen. Han later som det er fra en tvreparatør (en av tippetv'ene er ødelagt, så det var faktisk ganske troverdig), og sier at han kommer innom i dag for å fikse den. Dette innebærer at hele innredningen i hjørnet må ut, og han skal da komme rett før tipperepresentantene.

DA toppet det seg for den lurte.. Han ser på oss med tårer i øynene og sier "kan han ikke komme en annen dag da, væææærsåsnill?!" Nei, sier vi, og han løper enda raskere for å gjøre i stand ting..

Vi avslører spøken ved å legge en konvolutt på disken, som han selvsagt lurer på hva er. Inni den ligger det en lapp med "god 1 april, med hilsen oss og norsk tipping".

End of story; Jeg blir kalt en sviker, forræder, slemming, ond, og det som verre er, og jeg ligger på gulvet i krampelatter.

SOM JEG KOSTE MEG :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Stakkars mann, men fy flate for en topp aprilspøk. :hoho:

Skrevet

Den var både god og vel forberedt!

Synes litt synd på stakkaren, og!

:ler:

Skrevet

:hoho:

Den klarte dere godt. Men stakkars nervevraket av en mann da :ler:

Skrevet

Synes egentlig at dette var litt ondskapsfullt, men jeg hadde nok ikke klart å la være å le likevel :ler:

Skrevet

Huff da, stakkars mann.... Men allikevel; :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Glad for at det ikke var meg som skulle gjennomføre den spøken, for jeg hadde ikke klart å holde latteren tilbake!

Skrevet

Denne var bare helt konge!!! Beste aprilspøken jeg har hørt om i år. (men jeg er litt glad for at jeg ikke kjenner deg...Jeg gjør vel ikke det ?!?) :hoho:

Gjest Froken Full
Skrevet

har vanskelig for å tro at han sjefen tilgav dere

drittsekker

Gjest Newt - i.i
Skrevet

Sjef ?

Vi er tre heltidsansatte der, jeg og daglig leder lurte den siste (som da har samme stilling som meg).

Så sjefen tilga seg selv og meg lett han :)

Og den lurte syns nå alt i alt at det var morsomt han også, og han var veldig imponert over gjennomføringen. :sjarmor:

Skrevet
:hoho: Knallbra!! :hoho: Vil tro han ble stressa ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...