Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente som går siste året på vgs, og i det siste har jeg fått god kontakt med en som går 1.året. Han er blitt som en bestevenn, kan prate med om alt mulig, og vi har de samme meningene og interessene.

Problemet er at jeg tror jeg begynner å få følelser for han. Hver gang jeg får en sms, så håper jeg det er fra han, og om det er han så kjenner jeg det kribler i magen på meg.. Det føles så galt.. :(

Jeg har aldri vært sammen med eller forelska i noen som er yngre enn meg, bare like gamle eller eldre. Det føles helt feil, og jeg tror ikke det kunne fungert heller. Jeg er snart ferdig med vidergående, han har såvidt begynt. Husker hvordan jeg tenkte og var for 2 år siden, og det er veldig forksjellig fra nå. Jeg ønsker et mer seriøst og langvarig forhold nå, og begynner å føle at jeg er klar noe mer seriøst, noe jeg ikke tenkte for 2 år siden.

Han er voksen for alderen, når jeg prater (og ser på) han så tenker jeg ikke at det er noe aldersforskjell på oss, men vet jo at det er stor psykisk forskjellig i denne alderen, og at gutter er mer umodne enn jenter på den alderen også.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, vil ikke stoppe å prate med han heller, han er så god til å lytte, han forstår ting, og er veldig morsom! Er ikke et minus at han trener mye og ser veeldig bra ut også. Han kunne lett blitt tatt for å være 20 liksom. Er veldig frustrende dette her.. vet ikke hva han tenker om meg heller, men han tar mye kontakt, og vi ler mye sammen osv.

Grunnen til at vi kom i kontakt er at han har en del problemer hjemme, og jeg er en sånn person som folk snakker med når de har det vanskelig, før var han bare en bekjent, men nå prater vi sammen så og si hver dag.

Uansett, så VIL jeg ikke forelske meg i han.. han er altfor ung for meg, det skjønner jeg jo godt. Tror ikke han hadde kommet så godt inn i vennegjengen heller, da han er 4-5 år yngre enn kjærestene til noen av venninene mine. Alt føles så feil, men føles så rett når jeg prater med han.. Er ikke noe flørting oss imellom da, bare tulling som gode venner.

Hadde vært så mye lettere om jeg var 25, da hadde det ikke gjort noe som helst med å finne en 23 åring.. men akkurat nå føler jeg vi er på så ulike steder i livet at det ikke kunne funka..

Noen som har noen tanker rundt dette? :)

Anonym poster: 6c0df2288bd89ffe48ac1d859927d3d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll..

Anonym poster: 4a8c77e7f43fe0ffef59cb455021129c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Om dere liker hverandre så er det vel bare å go for it? Er trossalt bare to år mellom dere, og det har ikke mye å si på deres alder...

Anonym poster: 2b6da0b332e30bda9f6fb2bb61a5b505

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Som om vi ikke har nok aldersforskjelltråder allerede. :daane:

AnonymBruker
Skrevet

Så vidt begynt? Han skal vel begynne på VG2 fra høsten av, så jeg vil ikke kalle det at han så vidt har begynt.

Anonym poster: 8e21fd258bc73d009986937270f71b12

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg troller ikke.

Ja, er kanskje sant det med at det bare er to år.. men føles likevel mye.. :(

Anonym poster: 6c0df2288bd89ffe48ac1d859927d3d4

Skrevet

Eg har ei venninne som er 21 og ho er saman med ein på 19. Dei har snart vore saman i 2 år no, og dei stortrivst. Dei er også sambuarar. Det er ikkje noko gale å vere i lag med ein som er 2 år yngre. Er han oppegåande, og som du seier: han er vaksen for alderen, så ser eg ikkje problemet.

Eg synest du skal sjå kva som skjer, og vert du forelska så burde du berre satse på det. Kva er det verste som kan skje?

Skrevet

Det er ikke noe galt i det. Tror ikke du ville tenkt deg om engang dersom det var omvendt: At du gikk vg1, og han vg3.. Det er ingen regel som sier at gutten MÅ være eldst, altså :P

Skrevet

Ser ikke problemet. To år er ingenting, det handler om modenhet. Go for it!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en gutt som er 7 år yngre enn meg. Det har ikke vært noe problem i det hele tatt. Han var bare 20 år da vi ble sammen. Nå er han blitt 24 år og vi har det fortsatt like bra. Det handler bare om hvordan dere har det sammen, er ikke det det viktigste?

Anonym poster: 40bbfc9873d6161949b286f70bb8935c

Skrevet

Du sier alt føles så rett når du prater med han, så hvorfor tenke på alderen? Det er bare et tall. Det vil du forstå senere i livet, så du kan like så godt finne det ut nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...