Gå til innhold

Forelsket bare ved å se en person.

Anbefalte innlegg

Gjest Kv84
Skrevet

Hvorfor i huleste blir en bare forelsket bare ved å se en person. Ett halvt år siden jeg følte det slik inni meg etter å ha sett min lege, hahaha ja jeg vet.... Og nå så jeg han kanskje to sekunder og så begynner disse følelsene igjen. Hvorfor kan en ikke lure seg selv vekk fra sånne dumme følelser, dumme fordi det er en uoppnåelig person....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er helt nomalt! Man blir forelsket i utseende, og "tenker" for seg hvordan situasjonen hadde blitt.

Anonym poster: c32467bcd398d995915e060064b08f05

Gjest Kv84
Skrevet

Frustrerte at man ikke kan legge ut navn eller bilde......

AnonymBruker
Skrevet

Har det sånn jeg også. Men for all del, han kan være helt annerledes enn det man tenker for seg. Man vet aldri hva som skjuler seg bak utseende til folk.

Anonym poster: 0f07727021ad70619c62eb88460b1078

Gjest Kv84
Skrevet

Blir bare så frustrert, at jeg tenker på en jeg ikke kan få.... Nesten bedre når jeg ikke er så forelsket. Eller er det mulig å gjøre noe godt ut av disse følelsene?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg skjønner deg, jeg var forelsket i en mannlig sykepleier da jeg var INNLAGT på psykiatrisk. Huff ... :grine:

• Liker 1
Skrevet

Når du sier at du blir forelska av bare å se på en person. Mange vil spørre; Hvordan kan du vite at du var forelska, når du ikke en gang kjenner personen? Mange mener nok at det skal mer til for å bli forelska. Og at den følelsen du kjenner, ikke er forelskelse. Det kan bare du vite, men jeg har et spørsmål.

Du tror ikke det kan ha noe med situasjonen å gjøre, at du kjenner denne følelsen ved første blikk? De som sier de har opplevd "kjærlighet ved første blikk", sier gjerne at det skjer i spesielle situasjoner. Eksemplene over her viser jo f.eks. at man blir forelska i en lege, en sykepleier, etc. Kanskje er det noe med situasjonen som gjør at man er ekstra i stand til å kjenne slike "varme" følelser for en person? Eller?

Gjest Kv84
Skrevet

Når du sier at du blir forelska av bare å se på en person. Mange vil spørre; Hvordan kan du vite at du var forelska, når du ikke en gang kjenner personen? Mange mener nok at det skal mer til for å bli forelska. Og at den følelsen du kjenner, ikke er forelskelse. Det kan bare du vite, men jeg har et spørsmål.

Du tror ikke det kan ha noe med situasjonen å gjøre, at du kjenner denne følelsen ved første blikk? De som sier de har opplevd "kjærlighet ved første blikk", sier gjerne at det skjer i spesielle situasjoner. Eksemplene over her viser jo f.eks. at man blir forelska i en lege, en sykepleier, etc. Kanskje er det noe med situasjonen som gjør at man er ekstra i stand til å kjenne slike "varme" følelser for en person? Eller?

Kjærlighet ved første blikk? Har nå hatt han som lege i 3år og sett han mer en gang :)

Skrevet

Forelskelse er noe som skjer i kroppen og hodet. Du kan ikke definere det utifra hva som TRIGGER den frem! Du trenger ikke kjenne en person for at vedkommende skal utløse disse følelsene/prosessene i kropp og hjerne. Kjærlighet stikker nok dypere ja - men en forelskelse kan være helt irrasjonell.

• Liker 1
Gjest Kv84
Skrevet

Selv om han ikke har en god dag, liker jeg han og føler med han. Skjønner ikke greia med å gå sånn rundt å tenke på han da han er så opptatt som det går an å bli. Om han smiler til meg så svever jeg. Det er jo flere som jeg bare har sett som smiler og som jeg ikke føler noen ting og ikke tenker mer over at han smilte.

Gjest Kv84
Skrevet

Forelskelse er noe som skjer i kroppen og hodet. Du kan ikke definere det utifra hva som TRIGGER den frem! Du trenger ikke kjenne en person for at vedkommende skal utløse disse følelsene/prosessene i kropp og hjerne. Kjærlighet stikker nok dypere ja - men en forelskelse kan være helt irrasjonell.

Ja det skjer i hodet. Jeg blir nesten mest synlig av alle når jeg smiler bredt og blir super glad når jeg ser han. Jeg er en person som går med hodet ned for å ikke synes og det forandrer seg når jeg ser han.

Gjest Kv84
Skrevet

Går en lang periode og jeg tenker ikke på han på dagevis og så ser jeg han og så er jeg betatt og forelsket igjen. Hva om jeg ikke kommer meg videre fordi jeg føler jeg må han sånne følelser for andre. Akkurat som om de som er oppnåelige ikke er like spennende.

Gjest Kv84
Skrevet

Var på legekontoret for å få en legetime, sliter med depressive tanker og er sliten og lei meg. Og så klarer jeg ikke å gå til time dagen etter, sliter med om jeg kan gå der for det første som jeg skrev eller om jeg innerst inne bare vil se han. Klarer ikke å skille mellom det. Hvorfor styrer jeg sånn, reflekterer...

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Var på legekontoret for å få en legetime, sliter med depressive tanker og er sliten og lei meg. Og så klarer jeg ikke å gå til time dagen etter, sliter med om jeg kan gå der for det første som jeg skrev eller om jeg innerst inne bare vil se han. Klarer ikke å skille mellom det. Hvorfor styrer jeg sånn, reflekterer...

Bytt lege og bli ferdig med det!
Gjest Kv84
Skrevet

Bytt lege og bli ferdig med det!

Jeg bor jo rett ved praksisen hans...

Gjest Kv84
Skrevet

Jeg skjønner deg, jeg var forelsket i en mannlig sykepleier da jeg var INNLAGT på psykiatrisk. Huff ... :grine:

Og jeg minte deg på han da eller... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...