Thomas Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Tenket på en ting her om dagen. Herregarderoben på SATS er IKKE et vakkert syn! Her er det en orgie i vinterblek, melkehvit hud og kroppshår på de villeste steder. Bilringer som ellers lar seg skjule står fram i all sin prakt. Og når man tar i betraktning at dette er menn som trener jevnlig og er i god form. Selv de som er OK ut i apparatsalen ser helt jævlig ut naken! All ære til dere jenter som orke rå ligge med oss nå og da! Hilsen Thomas, som er glad har er nærsynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 Det er hva jeg kaller ett ærlig innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 2. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 2. april 2004 Det er seriøst helt jævlig å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Det er seriøst helt jævlig å se på! Damegarderoben er ikke noen ferietur det heller skal jeg si deg; cellulitter, kjønnshår som stikker ut av bikinilinje og rumpesprekk, utvaskede BH'er, brukte bind, armhulehår the works Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 Damegarderoben er ikke noen ferietur det heller skal jeg si deg; celluclitter, kjønnshår som stikker ut av bikinilinje og rumpesprekk, utvaskede BH'er, brukte bind, armhulehår the works Gla jeg dusjer og trener hjemme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Godt du ikke er homofil da Thomas. Hadde ikke vært store utvalget for deg tydeligvis Egentlig har du ikke sagt noe om du er homo eller ikke, men jeg bare gikk ut i fra det. Korriger meg om jeg dreit på draget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 Hehe..takk for den observasjonen! Men du...det gjelder jo endel jenter også da. Jeg mener..flere av oss kan jo kle oss slik at det ikke synes så godt. Men i SATS-dusjen ser man det bleke fettet tyte frem og bilringene disser mens magene henger og/eller står ut. Nesten så jeg kan si tilbake "takk for at dere menn gidder å ligge med oss", men det blir vel litt feil for dere er jo ikke så kresne har jeg forstått(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 2. april 2004 #10 Del Skrevet 2. april 2004 Morsom betraktning. Ser nok ikke så anneledes ut i damegarderoben heller, som flere har påpekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 2. april 2004 #11 Del Skrevet 2. april 2004 :o Er glad jeg ikke trener på SATS og er utsatt for denne skarpe dømmingen av kropp i garderoben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusur Skrevet 2. april 2004 #12 Del Skrevet 2. april 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #13 Del Skrevet 2. april 2004 :o Er glad jeg ikke trener på SATS og er utsatt for denne skarpe dømmingen av kropp i garderoben... Tro meg, jeg kikker ikke med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. april 2004 #14 Del Skrevet 2. april 2004 Synes faktisk det er befriende å være i fellesgarderober (for min del er det på svømmehallen): Alle er forskjellige og det er ikke alt som er like pent, men guuuuuud så befriende for her er det helt vanlige folk og ikke en av de sju retusjerte supermodellene. Så jeg priser faktisk gud for SATS-garderober og dets like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. april 2004 #15 Del Skrevet 2. april 2004 Synes faktisk det er befriende å være i fellesgarderober (for min del er det på svømmehallen): Alle er forskjellige og det er ikke alt som er like pent, men guuuuuud så befriende for her er det helt vanlige folk og ikke en av de sju retusjerte supermodellene. Så jeg priser faktisk gud for SATS-garderober og dets like. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 2. april 2004 #16 Del Skrevet 2. april 2004 Er absolutt enig med de siste her jeg! Er ikke noen skjønnhetsdronning med supermodellkropp selv, så det ville vært ganske deprimerende å skifte i en garderobe der alle andre var perfekte. Tror imidlertid at jeg kommer til å tenke litt mer på dette når jeg skal dusje på Spenst i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DenSmarte Skrevet 2. april 2004 #17 Del Skrevet 2. april 2004 Kropp er topp sier jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 5. april 2004 #18 Del Skrevet 5. april 2004 Artig Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. april 2004 #19 Del Skrevet 5. april 2004 Tenket på en ting her om dagen. Herregarderoben på SATS er IKKE et vakkert syn! Her er det en orgie i vinterblek, melkehvit hud og kroppshår på de villeste steder. Bilringer som ellers lar seg skjule står fram i all sin prakt. Og når man tar i betraktning at dette er menn som trener jevnlig og er i god form. Selv de som er OK ut i apparatsalen ser helt jævlig ut naken! All ære til dere jenter som orke rå ligge med oss nå og da! Hilsen Thomas, som er glad har er nærsynt! Denne informajonen kunne jeg vært foruten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #20 Del Skrevet 5. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå