Gå til innhold

hvordan trene bra uten treningsstudio?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er en jente på 169, veier 84 kilo. så er overvektig. jeg liker å trene men hater å trene på treningsstudio. så noen som vet hvordan man kan trene godt uten å dra på studio. hater også å løpe men jeg går ofte turer.

Anonym poster: dfb91fbcf14414f3ca8d40dbf758ae40

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Det kommer an på hvilke mål du har. Dersom du ønsker å trene alene så passer vel ikke svømmeing heller ? Jeg vil anbefale deg å vareier mest mulig. Gå på fjellet, der får du puls opp på vei oppover. Vi går også mot finere sommertider, sykkling er knall trening, du trenger bare en sykkel... for styrketrening hjemme så er det mange muligheter. Sjekk ut nrk puls sitt opplegg av Yngvar Andersen feks : http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7426599 eller les boken og bruk appen til Yngvar : http://www.nettavisen.no/apper/article3457162.ece Ellers vil jeg anbefale øvelser hvor du bruker flere muskelgrupper samtidig og kroppen som vekt. Feks armhevninger. Trening skal være lystbetont. Derfor skal du ikke gjøre øvelser eller type trening som du ikke liker.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Gode tips fra Coolaid.

Lange turer i rask gange er faktisk veldig bra for fettforbrenning og forskjellen mellom det og intervaller er faktisk rimelig oppskrytt hva fettforbrenning angår. Det eneste er at det tar lengre tid å gå tur enn intervaller, men en annen fordel er at man kan gjøre det daglig ettersom det ikke er belastende på samme måte som intervaller.

Men husk at kostholdet er det avgjørende for å ned i vekt og at du faktisk fint kan gå ned i vekt uten å trene i det hele tatt. Jeg anbefaler selvsagt trening, men sier det for å illustrere hvor viktig kostholdet er.

Spis mindre enn du forbruker. Mye proteiner, moderat med fett og lite karbohydrater.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...