Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt selvbruning siden sommeren/høsten 2012, og får ofte komplimenter for å være brun og fin.

Men problemet mitt er at selvbruningen jeg bruker, ofte smitter av på klærne mine. Dette er selvsagt veldig lite kledelig og flatterende.

Per idag bruker jeg selvbruningsmousse fra St.Tropez (som skylles av morgenen etter), og/eller Aco Cosmica selvbruningslotion.

Jeg synes disse gir en vakker farge, men som sagt, har de lett for å smitte av, og da spesielt om jeg bruker lyse klær.

Noen som har noen tips om andre, bra selvbrunere som IKKE smitter av? Helst egne erfaringer?

Tas i mot med takk! :)

Anonym poster: 086d653c8666d56c3a9ef34adac485b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde meg på spraytan for noen uker siden, og den smittet ikke av etter en dusj eller to. Husker ikke helt. Fargen satt også i over en uke så var ganske fornøyd med resultatet, så veldig brun ut. Synes derimot at påføringen var vanskelig og jeg måtte gå over noen heftige skjolder et par ganger, så hopper nok tilbake til selvbruning..

Har ikke prøvd så mange, men de fra Dior, Clinique og Lancome har alle smittet av litt hos meg. Har tenkt å prøve meg på Xen Tan for å se om den smitter av, den skal jo også være mye mørkere så håper den er lett å vaske av hvis den smitter..

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg bruker Xen Tan (mousse), har aldri hatt problemer med hverken skille eller at det smitter over på klær. Absolutt å anbefale!

AnonymBruker
Skrevet

Okay, takk for tips!

Kan Xen tan kjøpes på nett, eller i butikk? :) Er fargen bra?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gå god for Xen tan :-)

Anonym poster: e68008874c86bceafc98dc39d13a837c

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Okay, takk for tips!

Kan Xen tan kjøpes på nett, eller i butikk? :) Er fargen bra?

Kjøpte min på feelunique, akkurat denne: http://www.feeluniqu...e-Intense-118ml

Og ja, fargen er bra, ikke gul i det hele tatt. Har vært mange ganger jeg har snakket med venninnene mine om selvbruning hvor de sier det er såååå stygt hvorpå jeg sier at jeg bruker det i ansiktet om vinteren. Da blir de stille ;)

Endret av Emmanuelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...