Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en parfyme, leppestift og øyenskygge fra Burberry, en bronzer fra Guerlain, øyebrynspudder fra Laura Mercier og eyeliner fra MAC.. Noen som vet hvor disse merkene selges i Norge? Evt. nettbutikker som selger til Norge? Ikke Ebay, Amazon o.l, kun butikker alá makestyle.no, coverbrands etc.

Takker så mye på forhånd! :)

Anonym poster: 7aaabb9e551427cfd43c34eaab911d37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Alle merkene selges på glassmagasinet. Ellers har kick, parfymielle osv de merkene, minus Mac.

Anonym poster: 3e7a0c63bb0cbb105e3da7bf88b8cf3b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Alle merkene selges på glassmagasinet. Ellers har kick, parfymielle osv de merkene, minus Mac.

Anonym poster: 3e7a0c63bb0cbb105e3da7bf88b8cf3b

Kristiansand! Åh, nå ble jeg glad her! :) Trodde ikke de solgte Laura Mercier, Burberry (ikke sminke, vet de selger parfymene) eller Guerlain her, så det var en god nyhet! :) Thanks!

Vet du om Mac selges i Bergen? Eller på Gardemoen?

Anonym poster: 9136f15c77a26097f1690c19464cacc5

AnonymBruker
Skrevet

Det er mac-butikk i bergen.

Anonym poster: 934e9de0136f9a936f28ea524e671416

AnonymBruker
Skrevet

Det er mac-butikk i bergen.

Anonym poster: 934e9de0136f9a936f28ea524e671416

Ok. :) Fint! Da får jeg vel tak i alt på Kicks her hjemme bortsett fra MAC-øyenskyggen.. Den får jeg ordne når jeg skal til Bergen. Takk for svar!

Skrevet

Kicks fører ikke Burberry, og jeg tror det er ytterst få Kicks som fører Laura Mercier, men de aller fleste har Guerlain.

Laura Mercier får du på Gimle Parfymeri eller deres nettbutikk Parfymeri.no.

Akkurat Burberry vet jeg ikke om de har en gang på Steen og Strøm? Jeg troooor ikke man får tak i det her til lands, nemlig? Ei venninne, som bor i Oslo og har tilgang på slike butikker, måtte nemlig bestille fra USA for å få tak i sine Burberryprodukter.

AnonymBruker
Skrevet

Kicks fører ikke Burberry, og jeg tror det er ytterst få Kicks som fører Laura Mercier, men de aller fleste har Guerlain.

Laura Mercier får du på Gimle Parfymeri eller deres nettbutikk Parfymeri.no.

Akkurat Burberry vet jeg ikke om de har en gang på Steen og Strøm? Jeg troooor ikke man får tak i det her til lands, nemlig? Ei venninne, som bor i Oslo og har tilgang på slike butikker, måtte nemlig bestille fra USA for å få tak i sine Burberryprodukter.

Å, ok! Jeg så på Kicks sin nettside, at de i alle fall hadde en parfyme fra Burberry, men tviler på at de selger sminke fra det merket..

AnonymBruker
Skrevet

MAC butikken ligger på kløverhuset :) Ikke langt fra torget.

Anonym poster: b5228cc34bb9ceba6e96fed6b064a815

Skrevet

Bestill på nett dersom du vet hvilket produkt du skal ha (nysnser etc).

Jeg bestiller makeup og hudpleie fra feelunique (her finner du det meste til en billig penge), skinbeauty (glominerals), skin.etc (md formulations, bioelements), cheapsmells (decleor) og strawberrynet - bronzern fra Guerlain kom akkurat i postkassa fra sistnevnte.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Bestill på nett dersom du vet hvilket produkt du skal ha (nysnser etc).

Jeg bestiller makeup og hudpleie fra feelunique (her finner du det meste til en billig penge), skinbeauty (glominerals), skin.etc (md formulations, bioelements), cheapsmells (decleor) og strawberrynet - bronzern fra Guerlain kom akkurat i postkassa fra sistnevnte.

:)

Jeg vet hvilke produkter jeg skal ha, ja, så kanskje netthandel er like så greit. :) Bare så stress med ekstra penger som må ut for frakt etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...