Aomame Skrevet 4. mai 2013 #21 Skrevet 4. mai 2013 Ja, det holde storslagne bryllup er jo en nymotens greie... 2
septemberbrura Skrevet 6. mai 2013 #22 Skrevet 6. mai 2013 Hva som er romantisk er vel subjektivt. Nemlig.
Berit Skrevet 6. mai 2013 #23 Skrevet 6. mai 2013 Jeg tror mange er romantiske, og er det sammen de to når de er alene og seg imellom på festen. Det er vel ikke særlig gøy for gjestene om det bare skal være romantisk og at alt skal dreie seg om de to hele tiden. Og det er jo veldig lystbetont og koselig om alle koser seg og hygger seg på festen, og at det også blir tatt hensyn til gjestene. Det igjen er jo veldig koselig for brudeparet. Selv ville jeg ikke ha stort bryllup med mange gjester, nettopp fordi den dagen ville jeg skulle bare dreie seg om ham og meg, og det synes jeg ikke gjestene skulle bli med på, verken for deres eller vår del. Men forstår godt de som vil ha stort bryllup med mange gjester. Men da synes jeg det skal tilrettelegges mye for gjestenes del også. Skulle jo bare mangle, mener jeg. De har jo ofte med seg fine presanger også. Det kan være romantisk gjort, men veldig romantikk mellom brudeparet er noe som de to kan dele mest tid på alene. Selvfølgelig være litt romantisk naturlig sammen med andre. 2
Portvinpiken Skrevet 6. mai 2013 #24 Skrevet 6. mai 2013 Ja, det holde storslagne bryllup er jo en nymotens greie... I forhold til tidligere da hele bygda var invitert? 2
Aomame Skrevet 6. mai 2013 #25 Skrevet 6. mai 2013 I forhold til tidligere da hele bygda var invitert? Jeg var ironisk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå