AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Bruker å kikke på denne bloggen av og til, og kom over dette innlegget: http://osloinchanel.no/2013/04/mini-mani-pedi/ Kjenner at jeg ikke syns det er ok at så små barn blir stæsja opp som voksne..er det bare meg? Nå skal det sies at bloggeren er veldig merkebevisst, kjører en overfladisk stil og gir inntrykk av å (ville) være rik.. Vi lever i to forskjellige verdner, og i min verden hadde ikke min lille jente fått knall rød manikyr og pedikyr.. Anonym poster: fa4ba30807bb219dc402acf2b0f43fe8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Dattera til bestevenninna mi er 3 år og synes de er stas å ha på neglelakk når hun skal i bursdager eller bare til hverdags egentlig. Jg har ikke sett noe galt i det, og mora er ikke noe sprø rosablogger heller, egentlig ser vi ikke hvor jenta har pyntebehovet fra, mora er ikke noe sminkedukke hun heller. Anonym poster: 078e452e129eaa215b6336306fb41768 1
Gjest Stronger Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Mine nieser syns også det er kjempestas å få på neglelakk! Ser ikke noe galt i det.. Mani/pedi på salong derimot, det hadde jo vært noe annet 1
Gjest Miranda2011 Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 At de får litt neglelakk synes jeg ikke er så farlig, men når vi kommer til dette at små jenter blir sminka, ordna hår som voksne og utfordrende klær og plassert på ei scene, grøss og gru og stakkars barn. Foreldra burde bures inne. 1
Synne-Marie Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Tja, jeg lakker neglene til sønnen min om han ber om det. Uskyldig moro tenker jeg. Han er ikke så gira på røde negler da. Får som regel blå eller grønne. 2
Serafina. Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Neglelakk synes jeg er søtt og uskyldig på små jenter, men sminke og å kle dem opp som små voksne synes jeg ikke er fint. 1
Janis Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Ser ikke noe galt i det. Her er det på neglelakk noen ganger. Ikke ofte. Jeg er ingen sminkedukke, men har på neglelakk selv innimellom. Jenter liker å følge med på hva mamma driver med på badet
Jens Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Datteren min på 5 elsker å ha på seg neglelakk! Bare søtt. Sminke blir noe annet.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Det er forskjell på at barn får på litt neglelakk og dette...........: Anonym poster: 078e452e129eaa215b6336306fb41768 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Jenta mi på 3 eeelsker neglelakk. Hun maser ofte om å få pynte seg med rosa neglelakk. Ser ikke noe galt i det? Sjeldent hun får det da, men det er fordi jeg er så sløv med det selv. Men nesten hver gang hun er på besøk med tantene eller bestemødrene kommer hun hjem med nylakka negler. Syns det er søtt jeg. Anonym poster: c7c0654d755616feba7aa0facc97230f
Samaysa Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Det eneste problemet jeg ser med det, er at neglelakk inneholder en del stoffer som ikke er bra. Kanskje ikke så lurt å starte med det når man er så ung, men husker selv hvor stor stas det var å få ha det på. En gang i blant skader nok ikke 1
Silfen Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Jeg er særdeles lite sminkete av meg. Men neglelakk, det har alle ungene vært gjennom, hunkjønn som hankjønn. Det er det kuleste i verden å få neglelakk på, i perioder. Fullstendig uten foreldrepåvirkning. Sånn har det alltid vært og sånn kommer det alltid til å være.
Kontormus Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Jeg observerte at de på en klesbutikk for barn hadde stablet forskjellige rosa og glittrende neglelakker ved siden av hårpynten. Tydeligvis rettet mot små frøkener. Min niese på nesten fem har alltid vært opptatt av slik pynt til tross for at moren aldri har brukt det. Det har blitt fast takst at hun får ta på seg litt av min nesten fargeløse lippgloss når vi treffes. Er tydeligvis genetisk det der, og det er vel neppe noe å sperre øynene opp for! Så sant man ikke er en sånn gal amerikansk type mor som lar dem delta i skjønnhetskonkuranser osv...
Miss moneypenny Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 Dattera mi på 3 får også neglelakk, hun sliter med negler som gror rett ned i tåa så fort de vokser litt, og vi bruker neglelakk som motivasjon når vi fikser tåneglene. Da får hun på fingrene også, ser ingen problemer med det, det er som mange sier her, uskyldig morro. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #15 Skrevet 1. mai 2013 neglelakk på tøtta her også, hun syns det er superstas å sitte sammen med meg i sofaen og få neglelakk på. Samme med lip gloss, den må også prøves fra tid til annen, og mine høyhelte sko, og øyenskygge og rødt på kinnene. Det er en greie jeg tror mange små jenter syns er stas, moro å være "pen dame" sånn som mamman Anonym poster: 3c0d0496ea47b8ae6ad644b62049b89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå