AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har ca 20-30 kg for mye på kroppen, dette vil jeg ha vekk, men jeg vil at det skal være lang varig og noe som ikke skal komme tilbake, derfor må jeg jo ha en livsstil endring. Men jeg har ett problem jeg sliter med en krosrygg som tar knekken på meg uansett hva jeg gjør av aktivitet. Ergo jeg trenger øvelser som kan ikke belaster den. Områdene jeg er spesielt misfornøyd med der, armene, mage og lår. Som sikkert mange andre. Men spesielt armene mine er jeg misfornøyd med fordi jeg har store bryster, så blir det ikke noe bedre av at jeg har store henge armer, så jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli kvitt disse? uten å belaste denne skadede ryggen Jeg vil gjerne også vite hvor mye jeg bør trene i uken, for å få en realistisk vektnedgang og gode resultater Når det gjelder kostholdet så er det rimelig dårlig. Jeg spiser ikke frokost. Til lunsj når jeg jobber blir det 2 grove rundstykker m/ 1 banan. Middag varierer men består som regel av enten pasta, ris eller poteter. En form for kjøtt (svin, kylling, løvbiff, fiskepinner, fiskepudding osv.) og selvsagt grønnsaker. Og bare en vanlig porsjon. til kvelds blir det som regel ostesmørbrød. I helgene blir det en del usunt, chips, brus, snop, hamburger osv. (ikke hver helg men ofte) Jeg drikker 1.5l pepsi max hver dag omtrent noen ganger mer. Så som dere ser jeg trenger hjelp Noen som er villig til å ta seg tid til å gi meg noen øvelser, og litt kostholdstips? Anonym poster: 346dca1cf70dfd105235e410ead7cf0b
rockering Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Er planen din å trene hjemme eller melde deg inn i et treningsstudio? Hvis du melder deg inn i et treningsstudio så er det mange sentre som tilbyr et par gratis timer med personlig trener i starten. Der får du et tilpasset treningsprogram og masse kostholds tips! Ettersom du sliter en del med korsrygg er det vanskelig å gi deg øvelser over nettet, men du må bare prøve deg frem og se hva som funker for deg og din kropp. Derfor ville et par timer hos en personlig trener vært ganske perfekt. Og der får du samtidig masse motivasjon og lyst til å fortsette :-)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har medlemskap ved ett treningsstudio, men de har ikke personlige trener der, er rimelig gammelt treningsstudio... Anonym poster: 346dca1cf70dfd105235e410ead7cf0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå