Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Hei! Mulig det er skrevet mye om dette allerede, men er det mange her som bruker BB-cream? Hva syns dere, er det et produkt det er verdt å bruke penger på? *takknemlig for svar*
BrudenMarthe Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har the body shop sin, og jeg er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Har kun prøvd garnier sin, men synes den er helt ok Anonym poster: 880a915460577fff1d721be63017a87d
Gjest Kv84 Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Den lyseste fra Bodyshop var dessverre alt for mørk for meg.
Gjest Euforia Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Den lyseste fra Bodyshop var dessverre alt for mørk for meg. Samme her. Jeg elsker konseptet, men det er vanskelig å finne en som er lys nok. Jeg har sikkert prøvd 15-20 stk, og den lyseste fargen har vært aaaltfor mørk.
Kira-delta Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Jeg liker ikke den fra garnier, fikk skikkelig store og vonde kviser av den, tror jeg brukte den med parfyme så den uten kan være bedre. Så prøvde jeg den lyseste fra Gosh, men den var dyr og drøy i bruk. Nå bruker jeg bb-nude fra L'Oreal, den lyseste, men den blir veldig mørk på huden, alikevel er jeg veldig fornøyd. Også må man ha mye fuktighet under, for den tørker ut før man får dratt den helt ut. Jeg liker de til hverdags, fordi det ser mer naturlig ut enn foundations på meg, samtidig som de dekker nok 1
Alice123 Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Jeg har den fra Garnier. Den er billig (89.- tror jeg) og er grei nok, om du skjønner hva jeg mener. Jeg syntes den lukter litt for parfymert og jeg kjenner at jeg har den på meg. Jeg tok den på ca kl 11:00 i dag, og om jeg kjenner etter kan jeg kjenne den nå. Jeg er ikke heidundranes fornøyd, men i forhold til prisen er det grei hverdags-makeup. Jeg bruker ikke noe under kremen. Garneier tester på dyr, så jeg kommer ikke til å kjøpe den på nytt. Endret 1. mai 2013 av Alice123 2
Honesty Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Missha M Perfect Cover BB Cream finnes i flere farger, og nr. 13 er veldig lys, lysere enn MAC NW15. Jeg har den selv, og er veldig fornøyd; den dekker godt, og blir ikke mørkere utover dagen. Jane Iredale Glow Time BB Cream er også veldig bra, men det er i grunnen mer som en heldekkende foundation, og temmelig matt på min tørre hudtype. Her har jeg BB3, som er litt ferskenfarget. Denne er ekstremt drøy i bruk pga. den høye dekkevnen.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Jeg fikk Garnier sin av ei venninne, så den bruker jeg nå. Vet ikke om den finnes i flere typer, men min er merket "anti ageing". Brukte en fra Nivea før, og den fungerte fint den og. Jeg er egentlig ikke glad i billige merker, bruker Matis, Md osv i hudpleie, men disse BB kremene fungerer på min sensitive hud, og ser veldig naturlige på samtidig som de dekker litt. Har prøvd Cliniques BB Cream, men den tørket ut huden min, og var ikke fin på. Har prøvd flere flytende foundationer, men finner ingen som passer meg. Jeg er mer fornøyd med BB da Anonym poster: c0556537fdd9eb694ced36fa5b259c85
kills Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Noen som har prøvd Decleor sin? Har aldri hatt lyst til å prøve en BB-cream da jeg har vært fornøyd med både hudpleie og sminkerutinene mine, men er ikke så fryktelig glad i å bruke sminke på sommeren - synes det er litt vanskelig å venne seg av å bruke sminke så kan være greit å gå over til BB-cream en periode.
Charlene87 Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Nå anbefaler jeg mineralsminke, men greit med en sånn krem også. Syns BB er bra den lar huden puste , den jevner og fukter, den er også beskyttet mot UV stråler. Så det er verdt penga.
Dricka Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Synes faktisk den fra the body shop er litt oransje. Den er hvert fall det på meg. 1
Stay Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Jeg anbefaler Estée Lauder sin, den er helt fantastisk! Har brukt den i snart et år nå. Har også prøvd Body shop sin, den er ikke bra i mine øyne, for mørk (den lyseste) og lite dekkende. 1
laperla Skrevet 2. mai 2013 #14 Skrevet 2. mai 2013 Noen som har prøvd Decleor sin? Har aldri hatt lyst til å prøve en BB-cream da jeg har vært fornøyd med både hudpleie og sminkerutinene mine, men er ikke så fryktelig glad i å bruke sminke på sommeren - synes det er litt vanskelig å venne seg av å bruke sminke så kan være greit å gå over til BB-cream en periode. Hei Har prøvd Decleor´s BB cream. Det skal iflg. hudpleieren min være den nye versjonen av Hydrafloral kremen pluss bb cream egenskaper. Den finnes i kun en farge, og den er orange/brun. Jeg er glad jeg ikke kjøpte en fullsize... Kremen ga ikke nok fuktighet selv med Neroli serumet under. Måtte bruker Hydrafloral kremen imellom for at huden ikke skulle bli tørr og stram. Kremen har bare SPF 15, og det er ikke spesielt imponerende. Har du sjekka ut Smashbox´s sin BB cream? Den er fantastisk SPF 35, større utvalg i farger, fin dekkevne og smelter inn i huden. 1
awesome. Skrevet 2. mai 2013 #16 Skrevet 2. mai 2013 Jeg anbefaler Estée Lauder sin, den er helt fantastisk! Har brukt den i snart et år nå. Har også prøvd Body shop sin, den er ikke bra i mine øyne, for mørk (den lyseste) og lite dekkende. Jeg vurderer sterkt å investere i Estee Lauder sin, men lurer på hvordan fargene er? Har aldri prøvd BB-cream før og leser at mange her opplever at noen av de er for mørk
Gjest Kv84 Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Gleder meg til den BB-creamen til REN kommer! Når kommer denne?
seleneluna Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 Missha M Perfect Cover BB Cream finnes i flere farger, og nr. 13 er veldig lys, lysere enn MAC NW15. Jeg har den selv, og er veldig fornøyd; den dekker godt, og blir ikke mørkere utover dagen. Jane Iredale Glow Time BB Cream er også veldig bra, men det er i grunnen mer som en heldekkende foundation, og temmelig matt på min tørre hudtype. Her har jeg BB3, som er litt ferskenfarget. Denne er ekstremt drøy i bruk pga. den høye dekkevnen. Heads up! Jane Irendale sin bb crean ble jeg svært skuffet over. Jeg kjøpte den i en for lys nyanse, men jeg synes den var tykk og kakete. Luktet rart gjorde den også. Jeg trodde bb creams skulle være lette og gi en naturlig "look", men. Kun jeg?!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. mai 2013 #19 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har the body shop sin, og jeg er veldig fornøyd Jeg har også den er og veldig fornøyd
OPIgirl Skrevet 3. mai 2013 #20 Skrevet 3. mai 2013 Noen av dere som har erfaring med CC krem? http://www.skindeepbyelin.blogspot.com/2013/05/na-er-det-cc-krem-som-gjelder.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå