Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte for 2 måneder siden en jeans fra carlings, jeg har brukt den noen få ganger, 5-6 ganger. Buksen er ikke trang, heller litt løs. Da jeg skulle legge den til vask så jeg den hadde revnet langs rumpa, men ikke i sømmen. Akkurat det samme har skjedd med venninnen min sin bukse av samme type. Er dette noe vi kan klage på for å få en ny? Man regner jo med at den skal holde litt lengre enn 2 måneder, litt flau ting å klage på også, da de kanskje tenker at det har skjedd fordi den er for trang, men det er den jo ikke. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klaget på en bukse kjøpt på Carlings som fikk hull godt over ett år etter at jeg hadde kjøpt den. Jeg måtte skrive under på noen returpapirer, levere fra meg den gamle buksen og så fikk jeg velge meg en ny bukse av samme typen.

Skrevet

Okei, det høres jo greit ut! Får gå å høre hva de sier i morgen. Må være noe med kvaliteten da kanskje siden det har skjedd både meg og venninnen min. Hadde ihvertfall vært greit å fått en ny!

Skrevet

Hadde gått til butikken og spurt hvertfall :) Buksene fra carlings er jo ikke billig akkurat, og skal jo holde i mer enn to mnd. Jeg klagde på ei bukse på vero moda etter at den ble ødelagt etter 3 mnd og fikk ny, så regner med at det skal gå bra!

Skrevet

Hehe, jeg sklei på isen en gang og hadde på meg jeans hvor hele låret revnet oppover. Gikk tilbake til butikken (Bik Bok) og fikk en ny, selv om jeg hadde hatt den en stund.

AnonymBruker
Skrevet

skulle tro buksene var laget av silkepapir jo

Anonym poster: c94dca20b096840b0f4681197c0cafaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...