Gå til innhold

Hvor lang tid vil dette ta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst på definerte magemuskler, og er allerede godt i gang med styrketreningen. Etter få uker både ser jeg forskjell, og kjenner at jeg er blitt sterkere! God følelse! Men spørsmålet mitt er hvor lang tid det ca. vil ta før jeg har kommet dit jeg vil? Det er såklart individuelt og kommer an på så mye, men hvis man skal anslå noe? Er "redd" det skal ta eeeevigheter, fordi jenter har større vansker med å bygge muskler enn gutter(vet at det ikke er gjort over natten altså!).

Akkurat nå ser magen min ca. sånn ut, bare litt mer fett/mindre muskler: http://www.womenshealthmag.com/fitness/get-flat-abs

Med andre ord et godt utgangspunkt!

Magen jeg har lyst på, er bloggeren Ulrikke Lund et godt eksempel på: http://ulrikkelund.com/2013/04/22/wanderlust-at-ease/

Vil kanskje ha enda litt mer muskler, men på ingen måte "sixpack". Vil bare at den skal være litt definert, og helt stram!

Så, hva tenker dere? Hadde vært utrolig morsomt å få det til på 3-4 mnd, men vet ikke hvor mye som kreves. :)

Anonym poster: 4d43ee9bee36020738fe74173c4681b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så nesten ikke forskjell på de to bildene du la ut...

Hvor lang tid det vil ta når du ikke oppgir vekt, alder, hva du spiser og et bilde av hvordan magen DIN ser ut.

Det viktigste er jo at du får i deg mye proteiner og lite karbohydrater, er rolig på saltingen og drikker mye, men ikke for mye.

Når det kommer til trening av magen, så er det vesentlig at du hviler magemusklene mellom treningsøktene, så hvis du tar situps hver dag, så kommer du ingen vei. hver 3 - 4 dag, da vil du ha effekt.

Du må også huske at skal du få større mage muskler, så må du også belaste de hardere, det hjelper lite å kjøre 150 situps.

Det er selvfølgelig viktig å også trene resten av kroppen, da prosessen med å bygge muskler generelt øker forbrenningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...