AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Har lagt på meg endel, og finner meg ikke til rette med det. Skal selvfølgelig jobbemed å få det av igjen, men det hadde vært så fint å kunne føle seg litt vel frem til det også... Jeg er ca 160 høy, og har ti kg for mye...er ikke enorm, men allikevel.... Hvordan kan jeg kle meg for å se litt ok ut? Kjoler, topper, hva kan være fint? Har ikke klart å finne noe særlig i butikker, trenger hjelp.... Anonym poster: 09b5089b77d8b5172907ec6acbd2e9c2
Gjest Nanne70 Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Hvilken kroppsfasong har du, og hvilke farger og stiler liker du?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Lav, store pupper, mage og rumpe,.,,jobber på kontor, så må kle meg litt pent, klassisk.... Av farger eregentlig det meste eit, bruker mye svart, grått, beige og hvitt, men åpen for andre ting og Anonym poster: 09b5089b77d8b5172907ec6acbd2e9c2
Elanore Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Dersom du liker bena dine, ville jeg gått for A-formede kjoler/skjørt.
Justina Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Høye hæler og rak holdning tar 10 kg av vekten din Har du sorte skoletter og smale, sorte bukser kan du variere overdeler. Bukse og sko i samme farge forlenger også. Høres ut som du trenger litt farger også. Selv synes jeg mange med stor byste ser større ut med A-formede topper. Litt innsvinget kler de fleste. Er puppene dine pene, så bruk topper med V-form. Det forlenger og fokuserer på flott kløft!
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Innsvingede topper med v-utringning kombinert med A-formede skjørt og sko/støvletter med hæl vil gjøre underverker tror jeg Støtter absolutt forslaget om litt farver
Gjest Nanne70 Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Har satt sammen noen forslag til antrekk, kanskje du kan like noen av dem? Antrekk 1: Klassisk dressbukse med rette bein, peplumtopp i litt fast stretchstoff og ankelboots. Se gjerne etter en bukse med bred linning og evt glidelåsen i siden, det får magen til å se mindre og flatere ut. Peplumtoppen gir illusjon av midje og skjuler magen, og høye hæler forlenger bena. Antrekk 2: Sort figursydd kjole (ikke trang) med en velsittende blazer over glatter ut og skjuler mye. Hudfargede pumps får bena til å se lengre og slankere ut. Antrekk 3: Jeg tror at et rett/smalt skjørt vil kle deg bedre enn et a-formet et, da den utsvingte fasongen fort kan få deg til å se bredere ut. Se etter skjørt med god, fast stretch og bred linning, evt. uten linning, da dette bidrar til å holde inn magen litt. En løstsittende topp med fint fall under en blazer skjuler valker etc., og et fint skjerf trekker oppmerksomheten opp mot ansiktet. Hudfargede pumps forlenger bena.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har lyst til å lenke inn denne jeg. Jeg gjør det basert på at kvinners oppfatning av hvorledes de selv ser ut... den er ofte ikke alltid like realistisk. Blyanskjørt er perfekt for noen, men definitvit ikke for alle. Igjen basert på kroppsform.
Wonders Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 null stress darling, jeg har sett på samme klær og butikker som deg. Umulig å vite hva 10 kg for mye er, så jeg slenger ved noen biblder til inspirasjon. Vi er jo flere som trenger inspirasjon. Jeg handler over alt, eneste jeg ikke har vært heldig med er dressjakker...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 Oioi,så mange fine tips!kjempeinspirert nå! Helt andre plagg en det jeg har kikket på... Og farger er kjempefint, så det er nok en god ide. Likte særlig godt de antrekkene nanne, skal kikke etter noe sånt på neste handletur. Hurra, gleder meg faktisk til å shoppe nå! Ts Anonym poster: 09b5089b77d8b5172907ec6acbd2e9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå