Gjest godt for nøyd Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 huff har hatt så mye problemmer med pc de siste dagene og ringte suport senteret som jeg allt har gjort ved slike tillfeller for å få hjelp med mine problemmer siden jeg ikke er så data kynndig. Men kontrakten var utløpt og de kunne ikke hjelpe meg. skummet telefonkataloger ol. og da fant jeg www.itvakten.no de er vist et nylig oppstartet suport senter som jeg forsto det og er for privatpersoner som ikke ikke har kontrakt fra kjøp av pc på suport. De var så vennelig og snille og for en service jeg fikke og det hele koster meg 39kr og det var for en hel månde :-) ville bare dele dette med dere og håpe at hvist dere trnger slik hjelp så kan min erfaring med dem og dette innlege hjelpe noen andre i en lik situasjon God data påske til dere alle 8)
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Synes dette lukter litt av reklame. Enig med deg Sunmin! Men jeg kjøper ikke datasupport fra noen som har så elendig rettskrivning. -Hvordan kan jeg da være sikker på at de staver kommandoer riktig?
Imax Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Enig. Synes gjeste-innlegg som skryter er utrolig dust. Og helt ærlig: Hvorfor kan ikke folk melde seg inn og ha et nick? Skjønner ikke dealen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå