Gå til innhold

Han er ikke kjekk, men rik

Anbefalte innlegg

Gjest hollywoodfrue
Skrevet

Jeg har blitt litt overrasket over meg selv. Jeg kan faktisk tenke meg et liv med en mann som ikke er kjekk, men rik :fnise: Noen som tenker samme som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at jeg er heldig som ser andre kvaliteter i partneren min enn lommeboka hans.

• Liker 12
Gjest hollywoodfrue
Skrevet

Jeg tenker at jeg er heldig som ser andre kvaliteter i partneren min enn lommeboka hans.

Jeg vet det ikke er "politisk korrekt", men jeg er ærlig :fnise:

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er uenig i at det skal være noe mer overfladisk å tenke på lommeboka enn på utseende. Utseende er jo per definisjon det mest overfladiske du kan dømme etter.

Skrevet

Jeg vet det ikke er "politisk korrekt", men jeg er ærlig :fnise:

Ærlighet er forsåvidt en bra ting, er du ærlig mot mannen rundt dette temaet også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uenig i at det skal være noe mer overfladisk å tenke på lommeboka enn på utseende. Utseende er jo per definisjon det mest overfladiske du kan dømme etter.

Jeg syntes ikke det. Det er jo bare naturlig biologisk funksjon at man ønsker noen som ser bra ut. Det er bare overfladisk fordi vi blir solgt denne ideen om at personligheten skal telle, mens utseende skal ha ingenting å si.

Anonym poster: 7009c2bf01912b4ed4c65d4d05e151e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme det om du blir sammen med han fordi han får deg til å le, pga stor penis eller pga penger.

Å få deg til å le er en egenskap, men har ingenting å si på han som kvalitet som menneske eller partner.

Jeg syns ikke det er galt å få interessen for noe av de tingene,men syns det er litt uærlig å bli sammen med en man ikke er forelsket i,pga underholdning/sexen/pengene, må jo stikke litt dypere enn det for at det skal vare uansett. Sier ikke at det er 100% likt,men at det så og si har samme verdi

Anonym poster: 64631ffd8150f63eabec62d50ba78e18

• Liker 2
Gjest Beano
Skrevet

Penger er alltid fint å ha, men jeg vil aldri velge en mann ut ifra lommeboken sin. Det er bra at du er ærlig, men syntes du burde revurdere dine prioriteter her i livet. Kan du seriøst tenke deg å leve hele ditt liv med en mann du ikke er tiltrukket til, kun fordi han har $? Tror du vil ende opp deprimert etterhvert, for kjærlighet trenger alle :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kjærlighet trenger alle :)

Det er det barn er til for.

Anonym poster: 6952a350e64d5b6a27fbcc4d013f9d81

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner tenker slik men få he på KG vil innrømme det

Anonym poster: f9575b90a1aff61375128ba768fd41fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke det. Det er jo bare naturlig biologisk funksjon at man ønsker noen som ser bra ut. Det er bare overfladisk fordi vi blir solgt denne ideen om at personligheten skal telle, mens utseende skal ha ingenting å si.

Anonym poster: 7009c2bf01912b4ed4c65d4d05e151e9

Samme kan du vel si om å gå etter penger, egentlig? At det er en naturlig biologisk funksjon at man i større grad søker til de som kan tilby gode, stabile og trygge økonomiske rammer med tilhørende muligheter, i hvert fall når man ønsker å etablere seg med mann og barn.

Anonym poster: 98d410607d3c333289fdb74bcb9987e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner tenker slik men få he på KG vil innrømme det

Anonym poster: f9575b90a1aff61375128ba768fd41fb

Ja,jeg er utrolig opptatt av mitt rykte som Anonym-ikke-penge-glad-bruker på Kvinneguiden.no..

• Liker 10
Skrevet

Du kommer til å bli ulykkelig i forholdet. Jeg har sett damer som bare er ute etter lommeboka, de er bitre og sure. Å ligge med noen som du ikke er tiltrukket av tar nok på. Dessuten kommer både venner og familie til å se du er kun ute etter det samme hvor hardt du prøver å unngå det.

AnonymBruker
Skrevet

Verken utessende eller pengeboka er det aller viktigste.

Jeg faller for sjarmen og egenskapene til personen. Vist en person med modell vakkert utseende, er en drittsekk i oppførsel, så forsvinner det vakre utseende for meg.

Og nå er jeg faktisk helt ærlig.

Han jeg er sammen med nå er ikke av de peneste, helt normal, sjarm og vi har det utrolig kjekt ilag med mange fellese interesser. Det er det aller viktigste for meg. Spiller ingen rolle hvor mye han tjener eller har på konto.

Anonym poster: 8388e8144dbf2f80ae0ca9455efab6d5

• Liker 3
Gjest Beano
Skrevet

Det er det barn er til for.

Anonym poster: 6952a350e64d5b6a27fbcc4d013f9d81

Det finnes to typer av kjærlighet; den man får av familie og den man får av en partner. ..

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis det funker for deg, så er det vel greit? Men er det bare pengene som gjør at du vil være sammen med han? Eller har han andre kvaliteter som du også setter pris på? Om det kun er lommeboka, så syns jeg hvert fall at han burde få vite det, for han fortjener å være sammen med noen som setter pris på hele han, og ikke bare kontoen hans. Eller så syns han det er helt greit, uansett burde han få vite det.

Jeg kunne aldri blitt sammen med noen kun for pengene hans. Han trenger ikke være den kjekkeste i verden heller, men han må inneha kvaliteter og verdier som jeg finner tiltrekkende.. Å være rik er ikke en av disse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger definitivt ikke å være kjekk, men jeg må like det jeg ser. Personligheten er det viktigste og at eg faktisk faller for mannen. Rik er bare et pluss, men absolutt ikke et must. Jeg vil være mer enn fornøyd med en mann som er glad i meg og vil meg vel og som jeg selv har falt for.

Anonym poster: e847f7ff5f720fd7b281cb7a31f62dad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes to typer av kjærlighet; den man får av familie og den man får av en partner. ..

Er det den kjærligheten som etterlatter deg med to små barn,mens mannen din drar på ferie med sin yngre "arbeidsvenninne"?

Du kan ikke definere kjærlighet ut i fra din behov. Noen driter i forhold,selv om jeg er veldig enig med deg.

Gjest Elissima
Skrevet

Yuck, det kunne jeg aldri gjort. Mannen må være kjekk. Og ha fine klær.

Skrevet

Jeg leter etter andre ting enn både utseende og lommebok, jeg. Etter å ha vært på kg en stund har jeg innsett at jeg er noe uvanlig!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...