Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bruker dette merket? Er veldig nyskjerrig på denne serien, og har lyst å prøve det... Tenkte å prøve pudder foundation og evnt. solpudderet som heter "the warmth" eller noe... Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn mineral-basert makeup?

Skrevet

Ja,det skal være så naturlig at du kan legge deg med sminken på.. Ikke noe jeg ville anbefallt da...... Her har jeg klippet fra EssentialDaySpa:

i.d. bare escentuals makeup is based on our crushed bare Minerals that occur naturally in the earth, making this the purest cosmetic collection in the world. bareMinerals provide a luminosity to the skin and a radiance that takes years off the face, and come in a collection of colors that will inspire you to be creative and spontaneous...

Gjest Myumi
Skrevet

Uansett hvor mild sminken er skal du alltid fjerne den før du legger deg. Den regelen er ufravikelig.

Skrevet

Ja, har hørt om det. For de som få det til å virker, har jeg hørt at de aldri bruker vanlig foundation igjen. Men det skal ble vanskelig å jobbe med det første gang.

Skrevet

Jeg har det selv og er veldig fornøyd, bestill en prøvepakke fra www.dermstore.com , da får du foudation (medium, passer de fleste), warmth og vail, pluss en meget god kost som du bruker til å ta det på, denne prøvepakken kommer under 200 kroners grensen, jeg har kjøpt den til datteren min, og hun er og veldig fornøyd. Her i norge koster det flesk, så det er en god del å spare, selv om man kjøper full pakke. :sexy:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har det selv og er veldig fornøyd, bestill en prøvepakke fra www.dermstore.com , da får du foudation (medium, passer de fleste), warmth og vail, pluss en meget god kost som du bruker til å ta det på, denne prøvepakken kommer under 200 kroners grensen, jeg har kjøpt den til datteren min, og hun er og veldig fornøyd. Her i norge koster det flesk, så det er en god del å spare, selv om man kjøper full pakke. :sexy:

Vil bare si at det slett ikke er sikkert at medium passer alle!

Selv bruker jeg den aller lyseste som heter Fair, 1 om vinteren og blander den med den nest lyseste, Fairly Light, 1.2 etterhver som jeg får farge. Om sommeren bruker jeg Fairly Light.

Jeg har lys nordisk hud som ikke blir veldig brun.

Den som jeg tror hun mener med medium er veldig mørk!

Dette er fargene:

Light, 1

Fairly Light, 1.2

Light, 2

Meduim, 2.3

Forøvrig er jeg veldig fornøyd med foundationen, selv om den er rådyr i Norge! Jeg bestiller fra essentialdayspa.com.

Skrevet

Takk for info, denne serien skal jeg prøve!! :)

Skrevet

Må jo bare fortelle at jeg kjøpte en sånn prøve pakke med foundation, the warmth, the glee og løspudder! :-) Kjøpte light, da jeg fikk anbefallt dette til min lyse hud. Er kjempe imponert! Har brukt Kanebo en stund nå og har vært fornøyd med den, men nå tror jeg at jeg har funnet en ny favoritt!! Synes heller ikke det var noe vanskelig å påføre foundationen.Tok kanskje litt lenger tid enn med svamp, men man får vel teknikken etterhvert... :roll: Så denne serien kommer jeg definitivt til å fortsette med!! :hoppe:

Skrevet

Fant ikke noen prøvepakke som kommer under 200-kroners grensen på

www.dermstore.com? :klø:

Skrevet

Jeg kjøpte pakken min på www.essentialdayspa.com og betalte 99 kanadiske dollar. Ca. 515 nkr. Da fikk jeg med store størrelser på alle!

Gjest Anonymous
Skrevet
Må jo bare fortelle at jeg kjøpte en sånn prøve pakke med foundation, the warmth, the glee og løspudder! :-)  Kjøpte light, da jeg fikk anbefallt dette til min lyse hud. Er kjempe imponert! Har brukt Kanebo en stund nå og har vært fornøyd med den, men nå tror jeg at jeg har funnet en ny favoritt!! Synes heller ikke det var noe vanskelig å påføre foundationen.Tok kanskje litt lenger tid enn med svamp, men man får vel teknikken etterhvert...  :roll:   Så denne serien kommer jeg definitivt til å fortsette med!!   :hoppe:

Kom pakken din så raskt?

Den 4 skulle du prøve, og den 8 hadde du produktene allerede?

Jeg må alltid vente mye lenger når jeg bestiller fra essentialdayspa.....

Skrevet

Jeg hadde faktisk bestillt lenge før jeg skrev innlegget!! Så det tok kanskje 10 dager før jeg fikk bestillingen fra EDS.. :)

Gjest Cilla i.i.
Skrevet

Selger de denne foundationen i parfymerier eller hudpleiesalonger her i Norge?

Skrevet

De selger den ihvertfall på hudpleiesalonger! Er ikke helt sikker på om parfymerier har den.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm..høres spennende ut. Den har fått utrolig mye positiv omtale i USA. Lurer på om jeg skal prøve, men syns det er så vanskelig uten å ha sett fargene "live".

Skrevet

Er det den som heter Loose Foundation?

Skrevet

Ja det stemmer! :Nikke:

Skrevet

Lurer på hvilke av settene jeg bør bestille jeg.

Denne :

Bare Escentuals Light Foundation Kit $87.00 Canadian

eller denne :

Bare Escentuals Starter Kit LIGHT $99.00 Canadian Dollars

alt er på essentialdayspa.com

Eller bør jeg bestille fra dermstore?

Takker for kjapt svar !

Skrevet

Hei! Jeg bestillte den pakken til 99 kanadiske dollar, og er kjempefornøyd med den! Da får du det du trenger til huden, foundation, løspudder, rouge, solpudder og en kjempegod kost!

Når det gjelder hvor du skal bestille fra så må du nesten sjekke prisene.Har sammenlignet litt selv fra de to forskjellige nettstedene du nevner,og noe er billigere på EDS, mens noe er billigere på Dermstore! Tror de har ca samme fraktkostnader begge to, sånn ca 60-70 NKr. Du finner valutakalkulator på www.dnb.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...