Gelica Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Siden jeg har fått noen irriterende grå hår så har jeg funnet ut at jeg må farge håret ca annenhver måned. Har farget håret hos frisøren til nå, men må farge det selv for det blir alt for dyrt å gå så ofte til frisøren. Jeg skal prøve å finne en farge som er tilnærmet den jeg har nå (brun med litt rødskjær eller brunt) Uansett vil fargen bli annerledes enn den jeg har nå og spm er. - skal jeg farge etterveksten (det grå) først, la det sitte i litt før jeg farger resten? Eller - farge hele håret samtidig første gangen og deretter farge etterveksten først neste gang? Har du ellers noen tips vedr hjemmefarging og hvilke merker som er bra tar jeg det gjerne i mot :-)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Farg etterveksten først, og de siste 10 min. drar du fargen over resten av håret, da blir ikke håret slitt. Har dessverre ingen tips til farge til hjemmebruk, aldri brukt å farge håret hjemme. Anonym poster: 0e2636fbf0e1cb943c674d94af38a408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå