Gå til innhold

Slankemat etter fråtsing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har frotset litt for mye godsaker i det siste, så for å redde samvittigheten min litt ser jeg for meg de neste dagene med litt "slankemat". Noen som har noen tips? Behøver ikke være salat altså! Ps: Er vegetarianer (spiser meieriprodukterk)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare spis ren mat, hold kaloriinntaket litt lavere enn ellers, og få i deg nok protein og fett. Karbohydratene kan du ligge lavt på.

Anonym poster: b19e43359fa16656c185da8b74097565

Skrevet

Har du noen forslag til varer eller retter? :-)

Skrevet

Supper! Spinatsuppe, løksuppe, blomkålsuppe osv. Veldig mettende, billig og sunt! Trenger ikke å være kjedelig, bruk fantasien, men unngå unødvendige kalorier som fløte, ost osv. Wokpanne med grønnsaker og proteinkilde (kikerter, linser, bønner, egg, tofu, tempeh o.l.). Taco..? Bare dropp ost, rømme, lomper osv., kan selvsagt ha det og, men da bør du begrense mengden. Blir vel kanskje mer tacosalat da. Bruk soyaprotein (tvp) eller bønnesalsa som proteinkilde, så blir du mett. Jeg liker godt å lage kikertpannekaker, socca. Bare bland kikertmel, krydder og vann, stek og fyll med ønsket fyll. Anbefaler hummus og grønnsaker :) Kjempesunt, mettende, enkelt og godt!

AnonymBruker
Skrevet

Supper

Kylling/kalkun/laks og grønnsaker

Salat med egg/kylling/laks/skinke

Wraps med karbonadedeig

:)

Anonym poster: 3c8253b8621f704a5a111e6ea6aa7b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...