blåfugl1 Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Har frotset litt for mye godsaker i det siste, så for å redde samvittigheten min litt ser jeg for meg de neste dagene med litt "slankemat". Noen som har noen tips? Behøver ikke være salat altså! Ps: Er vegetarianer (spiser meieriprodukterk)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Bare spis ren mat, hold kaloriinntaket litt lavere enn ellers, og få i deg nok protein og fett. Karbohydratene kan du ligge lavt på. Anonym poster: b19e43359fa16656c185da8b74097565
blåfugl1 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2013 Har du noen forslag til varer eller retter? :-)
theastyles Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Supper! Spinatsuppe, løksuppe, blomkålsuppe osv. Veldig mettende, billig og sunt! Trenger ikke å være kjedelig, bruk fantasien, men unngå unødvendige kalorier som fløte, ost osv. Wokpanne med grønnsaker og proteinkilde (kikerter, linser, bønner, egg, tofu, tempeh o.l.). Taco..? Bare dropp ost, rømme, lomper osv., kan selvsagt ha det og, men da bør du begrense mengden. Blir vel kanskje mer tacosalat da. Bruk soyaprotein (tvp) eller bønnesalsa som proteinkilde, så blir du mett. Jeg liker godt å lage kikertpannekaker, socca. Bare bland kikertmel, krydder og vann, stek og fyll med ønsket fyll. Anbefaler hummus og grønnsaker Kjempesunt, mettende, enkelt og godt!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Supper Kylling/kalkun/laks og grønnsaker Salat med egg/kylling/laks/skinke Wraps med karbonadedeig Anonym poster: 3c8253b8621f704a5a111e6ea6aa7b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå