Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe nye madrasser og har sett litt rundt. Jeg synes dette er vanskelig. Så langt har vi lest på nett, og vært innom en møbelbutikk. Har ikke rukket flere enda... Selgeren var ikke spesielt flink, virket det som. Hun svarte ikke egentlig på spørsmålene våre, men lirte av seg en innlært salgstale.

Vi har tenkt litt på Svane madrass med Intelligel. Men jeg synes det er vanskelig å kjenne hvordan dette vil bli, kun ved å prøveligge noen minutter i butikken. Og dette er bestillingsvare, så ingen sjanse for å prøve det hjemme og returnere hvis man ikke er fornøyd.

Er det noen her som har erfaring med Intelligel madrasser, og kan si noe om det? Er det verdt pengene, eller kan vi like gjerne satse på en skikkelig fjærmadrass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er det ingen som har erfaring med IntelliGel kontra vanlige fjærmadrasser?

AnonymBruker
Skrevet

Mange steder har bytterett på madrasser. Jysk f.eks har 100 dagers byttegaranti om du ikke vil ha akkurat den madrassen allikevel.

Anonym poster: ff1c37a7a9c9a455a44d145f472b1177

AnonymBruker
Skrevet

Mange steder har bytterett på madrasser. Jysk f.eks har 100 dagers byttegaranti om du ikke vil ha akkurat den madrassen allikevel.

Tror ikke det er bytterett på IntelliGel madrasser? Dette er ikke lagervare, men må kjøpes på bestilling.

Anonym poster: 9c64cac13d78a0bc209a4f9fb8ef0766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...