Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter bare noen måneder med styrketrening og litt kondisjon/utholdenhet ser jeg nå virkelig forskjell på kroppen min. Jeg har fått mer markerte muskler og mye mindre magefett!

Jeg har alltid vært ganske tynn, og må presse i meg mat etter jeg har trent styrke. Ved å fokusere på mye protein, en del fett, samt ganske lite karbohydrater, har jeg endelig klart å trene masse uten å gå NED i vekt og bli slapp. Jeg har kanskje gått opp 0,5-1 kilo (er ikke sikker, vekten varierer jo litt uansett), men håper å gå opp mer i muskelmasse.

Omtrent null mel og sukker har gjort meg mindre oppblåst, og jeg tør nå å gå i trange gensere og treningstopper uten å være redd for at magen skal bule ut.

Jeg har trent styrke tre ganger i uka siden desember (først 3x5 og etterhvert 5x5), og jogget turer i tillegg (2-3 ganger i uka) den siste måneden.

Det føles så bra! Hurra!

(Beklager skrytetråd!)

Anonym poster: cb66c78704a21eb55ba7d97cc49ffc0c

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :D er det ikke herlig å kunne skryte om slikt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er fantastisk! :)

• Liker 1
Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Gratulerer! Jeg elsker skrytetråder, det er kjempeinspirerende. (Men dessverre har de en tendens til å dø raskt ut...)

Endret av Elastica
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Godt å høre at noen lykkes også, midt oppe i alle disse frustrerte og forvirrede trådene. :)

Anonym poster: a1fcd0784b0c0f458d1316c66afb67d0

Skrevet

Gratulerer! Og tenk de fantastiske resultatene du får hvis du fortsetter :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Ja, jeg kommer virkelig til å få DEN kroppen hvis jeg fortsetter :P Hehe. Og det skal jeg.

Har alltid trodd at jeg aldri kom til å kunne bli sterk, men ved å begynne med lette vekter og jobbe strukturert med styrke så går det faktisk an! Har fortsatt en lang vei å gå da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...