AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Når jeg bruker selvbruning så festes den ikke på innsiden av armen Altså på innsiden litt ovenfor albuen og et stykke lenger ned. Skjønner ikke hvorfor. Noen andre som opplever dette? Og evnt hva jeg Jan gjøre med det? Anonym poster: bdf79e50b8a0dc4907ec3756d7c05238
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Har jeg aldri hørt om før, men jeg bruker spraytan når jeg først skal bruke noe Du får kjøpt det ganske billig på Vita og en flaske holder en god stund. Anonym poster: 23b59ff9e20a1ab45806c508aee65b28
Hibiscus Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Kan det være fordi den ikke har trekt skikkelig inn, og når du bøyer armene får den ikke gjort det. Eventuelt at det blir litt svett/fuktig der, så kremen fester seg ikke.Jeg husker hvertfall det fra jeg brukte selvbruning før. Hvis jeg smørte meg om kvelden og la meg før den var tørket, ble det helt skjoldete fra litt over albuen til litt ned på underarmen (der armene møtes når du bøyer de). Jeg sover vanligvis med bøyde armer, så når jeg har smørt meg måtte jeg passe på å sove med armene rette. Endret 1. mai 2013 av Hibiscus
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Kan det være fordi den ikke har trekt skikkelig inn, og når du bøyer armene får den ikke gjort det. Eventuelt at det blir litt svett/fuktig der, så kremen fester seg ikke.Jeg husker hvertfall det fra jeg brukte selvbruning før. Hvis jeg smørte meg om kvelden og la meg før den var tørket, ble det helt skjoldete fra litt over albuen til litt ned på underarmen (der armene møtes når du bøyer de). Jeg sover vanligvis med bøyde armer, så når jeg har smørt meg måtte jeg passe på å sove med armene rette. Jeg tenkte også at det var dette, så jeg hadde utstrakte armer en god stund før jeg beveget de. Likevel fikk jeg sjolder der, og et stort område hvor fargen ikke hadde satt seg. Men kan godt hende at jeg svetter der på natta, pga måten jeg ligger på. Neste gang kan jeg jo prøve å smøre meg inn mange timer før jeg legger meg. Anonym poster: bdf79e50b8a0dc4907ec3756d7c05238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå