Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På vei hjem stoppet min samboer og jeg utenfor et utested, han så en kollega (og felles bekjent av oss) Han skulle hilse på å spørre om han skulle noe sted da han var brisen og alene. Mannen på godt over 20 skriker ut "La meg kjenne på pættene dine a" Før jeg rekker reagere klemmer han til på puppene mine. Min samboer tittet stygt på han og bare kjørte videre.

Forstår ikke hva faen det feiler folk jeg altså.. Så full var han for all del IKKE!

Anonym poster: 1ef5d23091191d66a1a81ff9c0003c9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sært..

Anonym poster: 41e4ea19ddb44390b32ab7c6e2a66aed

Skrevet

Sjarmerende type.

Jeg ville passe på å spurt hva han mente med den oppførselen, i morra, når han er full av fylleangst. Gni det inn.

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

hahahahaah. Fan meg løst tel å grabbe et par Pætter jeg oxo!!

Skrevet

Noen folk blir idiot når dem er fulle.. Du kan gjerne spørre han hva han mente med det når han er edru ja.. så lærer han kanskje til neste gang!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Når skal damer forstår at utrigninger, stramme t-skjorter, stramme bukser og virkking på rumpa får menn til å ville ta på attributtene dems?? Dere er deilige og det er vanskelig å la være, DEAL WITH IT.

Skrevet

Når skal damer forstår at utrigninger, stramme t-skjorter, stramme bukser og virkking på rumpa får menn til å ville ta på attributtene dems?? Dere er deilige og det er vanskelig å la være, DEAL WITH IT.

Så du mener at hvis en kvinne er deilig er det bare å grafse ivei uten å spørre?

Og hvis du blir kåt, har du lov å voldta henne da? (Selvfølgelig bare hvis hun kler seg sexy i dine øyne.)

• Liker 5
Skrevet

Idiot. Det er ikke noe deal with it. Du er sikkert en av disse kvalme typene som tror du har rett til å grafse på damer uten å spørre. ÆSJ.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fordi du har vanskelig for å styre deg, så skal kvinner forandre hvordan de kler seg? Logisk.

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Så du mener at hvis en kvinne er deilig er det bare å grafse ivei uten å spørre?

Og hvis du blir kåt, har du lov å voldta henne da? (Selvfølgelig bare hvis hun kler seg sexy i dine øyne.)

Jeg voldtar selvfølgelig ingen, men et klaps på rumpa til damer som åpenbart kler seg for å vise seg frem, det gjør jeg. Enten så blir det sex, eller så smiler de bare.

AnonymBruker
Skrevet

Dust. Hva jeg hadde på meg var en stor ullgenser, ola bukse og ull sokker over buksa. Det var vel ikke særlig tiltrekkende!

Anonym poster: 1ef5d23091191d66a1a81ff9c0003c9a

Gjest Snuppi
Skrevet

Når skal umodne perverse griser som deg skjønne at griser ikke skal ferdes blandt folk!

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg voldtar selvfølgelig ingen, men et klaps på rumpa til damer som åpenbart kler seg for å vise seg frem, det gjør jeg. Enten så blir det sex, eller så smiler de bare.

Å klapse kvinner på rompa er respektløst!

Hadde du klapset meg på rompa, hadde jeg klapset til deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Å klapse kvinner på rompa er respektløst!

Hadde du klapset meg på rompa, hadde jeg klapset til deg.

Tviler på det.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør klar kanonen!

Anonym poster: d39b4bb83bd11a0e7625cf48f1a5977d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har sans for den typen tankegang.

Det minner meg forresten på at jeg har en kamerat som har vært singel en stund, og som kunne tenke seg litt av det du har å by på. Han tenner på litt puslete karer med trangt rumpehull og som er store i kjeften (både på den ene og andre måten som han selv sier, høhø), og han kunne tenke seg å kjøre staken dypt inn mellom skinkene dine før han dypper den i det store hullet du har under nesa.

Han er meget godt utrustet, så det er greit om du har smørt inn rævhølet ditt med vaselin før han kommer og forsyner seg dersom du ikke er en stor fan av smerte.

Anonym poster: 7ec67b8a42f33c047d021e09e54cac38

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Tviler på det.

Hvorfor tvile på det???

Når du er så dum at du klapser til meg på rompa, må du ta konsekvensene av din umodne oppførsel!

Alle kvinner hater slike menn!

Skrevet

Å vise seg frem er ikke det samme som å invitere til beføling.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor tvile på det???

Når du er så dum at du klapser til meg på rompa, må du ta konsekvensene av din umodne oppførsel!

Alle kvinner hater slike menn!

I virkeligheten liker de oppmerksomheten. Jeg snakker av egen erfaring.

Mange kvinner går bare rundt og svimer og venter på at en mann skal "se" dem.

Gjest Snuppi
Skrevet

I virkeligheten liker de oppmerksomheten. Jeg snakker av egen erfaring.

Mange kvinner går bare rundt og svimer og venter på at en mann skal "se" dem.

Mange menn mangler 50 øre på ei krone.

En ting er å se, en annen ting er å røre.

Om du ikke klarer å styre deg, må du holde deg hjemme.

Du må lete etter de 50 ørene forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...