AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Og gjerne etter det så klart. Men nå forholder vi oss til en måned av gangen! Jeg har et mål, og det er å gå ned 8 kilo. Jeg skal trene 6 dager i uken (lørdag blir fri for meg) Er vant til å trene, så treningen blir ikke noe problem. For meg er kostholdet min største fiende. Jeg kunne klart å holde meg til en diett en kort periode, men ikke resten av livet. Både lavkarbo og lavkalori funker dårlig for meg. Noen tips? Jeg har vurdert å kutte ut sukker og gluten, men er usikker på hvilken nytte det vil ha. Magen min er ofte oppblåst og det er ganske mye fett på magen (typ, ser gravid ut) Sukkerfri brus og alt annet med kullsyre skal jeg kutte ut. Noen som vil bli med å ha en bli-sunn-før-sommeren-måned? Anonym poster: e887316188120f16ceb38e90bf39b058
Gjest Lolita8 Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg er med! Blir en litt annen bli sunn mnd, men jeg vil gjerne gå opp litt mer i vekt(typ 3-5kg) og øke muskler. Målet mitt er å holde meg til en treningsplan(Max styrke) i denne mnd, og forhåpentligvis klare å trene jevnt etter dette og. Skal nå trene styrke 6 dager i uken, 7. dag skal jeg jogge i minimum 30 min. Skal ta før og etter bilde av rygg og armer, så får vi se! :D Lykke til, TS! :D Endret 30. april 2013 av Lolita8
Gjest Aoki Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg blir med Mål: Å gå ned noen kg i fett og å få litt muskler, få en strammere, slankere kropp. Vil prøve å endre kostholdet mitt, spise mindre kalorier og spise mer sunn mat. Jeg vil trene 4 ganger i uken eller mer, 20-40 min moderat trening hver gang. Er utrent fra før av.
Honeydew Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg er også med! Er allerede i gang, har ikke spist noe usunt på 9 dager nå. Har lyst å gå ned 7 kg innen 15. juni, så for meg skal dette vare frem til da, med 17. mai som eneste unntak Dessuten kommer jeg ikke til å kutte ut alkohol, men jeg skal begrense kaloriinntaket de dagene jeg drikker slik at jeg ikke havner i overskudd noen dager. Endret 30. april 2013 av Honeydew
Madison_00 Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Jeg blir med! Jeg endret livsstil i Januar, og kuttet ut alt av ferdigmat, kjøpe-mat, pasta, poteter og ris. Nå spiser jeg kun ting jeg lager fra bunnen, og selvom jeg ikke vil si jeg er lavkarbo er jeg flinkere til å spise sunnere karbohydrater som i havregryn, søtpotet, nøtter, frø osv. Alt skal være kjærnesunne ingredienser, og så lite kjemikalier og falske greier som mulig. Hittil har jeg også tillatt meg selv litt smågodt en dag i uken og ubegrenset med light-brus. Dette har jeg en challenge i samme fotumkategori på forresten. Kutte ut sukker og kunstig søtning i hele Mai Jeg skal fortsette å trene 4-6 dager i uken, og spise som jeg gjør, samt kutte ut alt av sukker og kunstig søtning. Gjør dette hovedsaklig for helsens skyld, vil ikke ned i vekt, men gjærne bli litt strammere. Dette klarer vi jenter!
Wonderbitch Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Wee! Jeg vil også gjerne bli med! Å bestemme seg for bare en måned i første omgang er jo genialt! Jeg skal trene like mye styrke som vanlig (3-5 dager i uken) og i tillegg legge til minst en dag med svømming, ridning og/eller jogging. Gjerne flere:) Ingen godis, moderate posjoner mat og ingen flere søte drikker som kakao med krem, milkshake el. Dette kommer til å bli kjempebra! Lykke til alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Så bra at så mange blir med! Dette skal vi få til TS Anonym poster: e887316188120f16ceb38e90bf39b058
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Jeg slenger meg også på Skal begynne å trene 6 styrkeøkter i uken samt 2-3 cardioøkter. Og holde meg til langsomme karbohydrater.
Gjest Solsmil Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Jeg er med jeg har gått ned 25 kg siden januar 2012, og siden januar 2013 har jeg gått ned 8. Nå sliter jeg litt med motivasjonen og gjennomføringen - jeg er flink på dagen, men skeier helt ut på kvelden. Så nå SKAL det bli en endring ! Jeg vil prøve å gå ned 4-5 kg i mai, noe jeg vet jeg kan hvis jeg vil.
Gjest bustyvel Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har som mål å sykle 2 mil uten og dø. Litt annerledes mål enn dere andre, men likefullt et mål Null brus, lite godis og snacks er viktig, og vil forhåpentligvis i kombinasjon med treningen gi en effekt på vekta og stramme opp!
Rosenrød Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Jeg er med! Synes jeg er flink til å spise sunt, og lager all mat fra bunen av, men treningen er det så som så med... Skal i alle fall klare å trene utholdenhet eller styrke 3-4 ganger i uken! Skal heller ikke spise snop i mai, med unnatk av 17.mai-helgen.
Makrell Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Denne vil jeg være med på! Har som mål å gå ned 10 kg på de neste 7 ukene. Vil prøve å få til 5 treningsøkter i uka og 0 snop. Er så svak for sukker, så det må kuttes helt ut!
regine Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Henger meg også med - iallfall skal jeg prøve (har det med å falle ut av sånne tråder, det blir ofte litt for masete for meg, men, men....) Flere mål: - sykkle hennesrittet (drøyt 7 mil) 1. juni. Aldri deltatt i sykkelritt før , eier ikke konkurranseinnstinkt eller har et voldsomt behov for å ha det vondt, men har meldt meg på, og da MÅ jeg. - gå ned de siste 5 kg - to av de har jeg gått opp/ned de siste par mnd, men nå MÅ jeg ta meg på tak. Lyst på ny bikini til sommeren, nemlig... Det målet er egentlig ikke 1.juni, mer 21.juni - når jeg nesten er klar for ferie. Hvordan komme dit: - trene så mye jeg kan framover. Delta på utesyklinga på treningssenteret + spinningstimer + styrke. Problemet er alle fridagene og livet generelt som gjør at ambisjonen blir miniumn 3 økter i uka. Men helst så mange som mulig (og jeg gir jamt over f*** i alle "råd" om treningsfri og annet tull, kjenner godt på kroppen om jeg MÅ ha en pause, men vet og at selv om jeg sitter å planlegger neste ukes trening, skjer det ting som gjør at det likevel ikke ble helt sånn....) - være strengere med lavkarbokostholdet mitt enn jeg har vært. både kommende og neste helg er det festligheter på gang, men denne helgen lager jeg mat - så da får jeg det jeg vil . neste helg er det iallfall noe besøk, og da gjelder det å passe måten.... Utfordringen min er en hang til rødvin, i tide og utide og litt for mange glass. Fordi det blir - for å si det med ungdommen - sykt mange kalorier, og tildels dårlig for treninga dagen derpå. Så det er egentlig der jeg må sette inn det virkelig store støtet. Sånn. Da er det skrevet ned - så da er det bare å holde seg til det!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #14 Skrevet 26. juli 2013 såå... hvordan gikk dette ? Anonymous poster hash: 55a23...4ed
Gjest bustyvel Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har som mål å sykle 2 mil uten og dø. Litt annerledes mål enn dere andre, men likefullt et mål Null brus, lite godis og snacks er viktig, og vil forhåpentligvis i kombinasjon med treningen gi en effekt på vekta og stramme opp! Jeg syklet vel totalt 140 km i mai måned. Selvsagt ikke i strekk, men det ble etpar langturer på 2-3mil, så ja - jeg greide å sykle 2 mil! Kondisen er ekstremt forbedret, og jeg føler jeg har blitt endel strammere. Har ikke veid meg siden mai, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå